waar blijft mijn factuur

  • 27 August 2012
  • 14 reacties
  • 257 Bekeken

Geachte,


Ik kreeg mijn laatste factuur in.. mei!

Niet dat ik zit te popelen om te betalen 🙂, wil gewoon weten waar ik aan toe ben, temeer dat er in het verleden fouten in de

facturatie zijn gebeurd- teveel om goed te zijn!


Graag uw advies

Mvg


Guido Raymakers

14 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ben je niet geregistreerd op de E-services ? Dan kan je de facturatie daar opvolgen, of ook kiezen voor een "groene factuur": in dat geval krijg je de factuur opgestuurd per E-mail (in PDF als bijlage) en kan je ze naar believen afdrukken. Ook een verwittiging per SMS kan je als extra-optie kiezen. Ook de nog niet gefactureerde kosten (geen vaste maar die van lopend verbruik) kan je daar raadplegen en je speelt dan véél sneller op de bal.
Beste guidoonthebanjo,

Graag ontvang ik je klantgegevens (klantnr, contactnr) in een privé-bericht aub. Ik laat dit dan even nakijken door de financiële dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

beste Eva


ziehier mijn klantgegevens;

tel 019/51 09 99

klantnummer 002 685 927

met dank en groeten


Guido
Badge
OPGELET : Prioriteit VEILIGHEID

Hiermee bedoel ik Guy dat nu iedereen je klantnummer en naam kan lezen dus wis deze reactie en maak een ACCOUNT aan onder e-service waarvoor je niet enkel de klantnummer nodig hebt maar nog een andere die je normaal rechts onderaan je factuur ziet. Ten slot indien er iets fout ging MOET je steeds lang kunnen wachten want BELGACOM kent WANfacturatie dus leg maandelijks bedrag X,XXeuru opzij t.o.v. NOOIT wanbetaler te zijn! Succes RHX
Ok bedankt.
Grtz
Er stond wel

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
Reputatie 7
Badge +1
Elsa hoe komen die klantgegevens van Guido dan in jouw post??
Sinjoor daar ben ik nog altijd niet aan uit er zit blijkbaar een serieuze bug in dit forum !!

Elsa

Badge
Geen bug, Guido heeft gewoon zijn bericht bewerkt en de gegevens er uit verwijderd. Dat zou jij dan ook best doen, Elsa. Iedereen kan zijn eigen berichten achteraf nog bewerken (klikken op 'aanpassen' (en zelfs volledig verwijderen, klikken op het vuilbakje).
Steven, Nu kan ik toch niet volgen, hoe kan Guido mijn bericht bewerken, normaal zou ik toch alleen maar dit mogen kunnen doen ???

Elsa
Steven, kan jij dan iets in mijn bericht invoeren hierboven zoals guido, probeer dit eens dan want dit zou ik best melden aan Eva van BGC als dit zo is !
Badge
Ik denk dat je niet helemaal mee bent, hoor: bij het antwoorden op guido's bericht is er per ongeluk een deel van guido's bericht in jouw bericht gekomen. Ergens verkeerd geklikt, iets verkeerd gelopen met de copy/paste, iets met de 'quote' functie... Normaal gezien kan je op "aanpassen" klikken om er zijn gegevens weer uit te halen (wat je intussen duidelijk al gedaan hebt). Niemand heeft jouw bericht bewerkt om er de gegevens in te zetten, die stonden er in zodra je het geplaatst hebt (heb ik gisteren toevallig gemerkt).

In ieder geval, nu even on-topic: ik heb al op een paar plaatsen gelezen dat Belgacom door een technisch probleem een groep klanten al sinds mei geen factuur meer stuurt. Ze zijn er volop mee bezig om de verloren data te reconstrueren, maar dat loopt blijkbaar minder vlot dan gehoopt. Ik weet niet of ze ooit nog in staat zullen zijn om het verbruik van die mensen effectief te factureren, maar de abonnementsgelden zullen vroeg of laat wel betaald moeten worden. Aangezien ik zowel hier als aan Franstalige kant toch redelijk wat meldingen zie, denk ik dat het over een vrij grote groep mensen gaat. Maar wat is 'groot' als je weet dat Belgacom meer dan een miljoen breedbandklanten heeft...
Bedant voor de info Steven maar ik herinner mij totaal niet dat ik iets gekopieerd heb, afin 't zal dan wel kloppen hetgeen je zegt want ik begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe het anders mogelijk zou zijn !

groetjes, Elsa
Heb al een paar keer contact gehad, en inderdaad, ze krijgen het maar niet voor mekaar, ik zie zelfs dat op de e-services bij niet gefactureerd, dat er ook al niet veel meer van klopt.

Hadden eerst gezegd dat het voor begin september zou zijn, maar dus ook al niet meer.

Het ging zelfs zover dat ze telefonisch al zeiden dat ze dit niet in de media willen, ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Abbonnementsgelden ok, maar de rest kan geen kat meer controleren.

Reageer