Waar blijft de 1080p ?


Badge
Hoe lang nog eer ze wakker worden bij PX ? Waar blijven ze met hun 1080p signaal ??? Dit is nogthans NU al mogelijk ! !!! Slechte wil of onkunde of anders wat netwerk nog niet in orde ???

10 reacties

Om iedereen 1080p te geven is inderdaad nog niet mogelijk dus zullen er wel nog een pak uit de boot vallen of px moet ook op de kabel springen bijvoorbeeld.
of via MP-TCP

Badge
Niet mogelijk , niet wil!en zeker !Dan moet PX er maar sne!ler aan werken er zijn genoeg knappe mensen zonder werk .
DE TECHNIEKEN ZIJN ER NOG THANS , dus het is een kwestie van de directie van PX die deze stap moet nemen om er iets aan te doen aan hun SD SIGNAAL , HET MOET VERDWIJNEN !
Ik hou u niet tegen 😉
maar je zal eerst moeten Px overtuigen en je weet wanneer die pas overtuigd kunnen worden hoop ik !!
Reputatie 7
Badge +1
Wat doe je ermee als er geen (voor zover ik weet) zenders dit uitzenden...
Reputatie 4
Badge +2
Hoe lang nog eer ze wakker worden bij PX ? Waar blijven ze met hun 1080p signaal ??? Dit is nogthans NU al mogelijk ! !!! Slechte wil of onkunde of anders wat netwerk nog niet in orde ???

Welke provider biedt dat aan hier in België ?
Reputatie 3
Badge +1
Voor zover ik weet is de V6 decoder voorzien op 4K 😉 Deze is nu in proeffase... De zenders moeten wel in deze kwaliteit willen/kunnen aanleveren...
Het klinkt ook allemaal makkelijker dan gezegd denk ik meestal, klanten willen geen kostenverhoging, deze zaken kosten enorm veel geld op grote schaal, hoe maak je bv duidelijk aan een klant die vorig jaar een nieuwe decoder gekocht heeft dat het met zijne niet gaat etc... Zo zijn er enorm veel dingen waar rekening mee gehouden moet worden, sommige mensen hoeven vandaag zelfs nog geen 720p etc...

Veel werk en dat zal iedereen moeten betalen, denk dat Proximus hier slim is en dit stap per stap doet om de prijzen niet hoeven te verhogen om misschien 1÷ van de klanten te willen plezieren. Het komt er aan, enkel nog een beetje geduld.
Voor familie en thuis koopt niemand een 4K TV, de dingen die je in 4K wil zien kan je grotendeels al op netflix vinden ?
decoder gekocht, ja maar dat is nu toch in ieder geval niet meer mogelijk, al heb je na een paar jaren deze decoder toch al betaald aan huur.
netflix via decoder is al in 1080p
Edit: ik zie nu pas dat er een post van een jaar geleden terug opgevist werd
Badge
Longhouse , u nommeert hier 1 klant plezieren , in de realiteit zijn alle mensen die een 4k tv hebben gekocht die zouden tevreden zijn , wij weten allemaal dat dit niet op 1 jaar allemaal kan verwezelijkt worden , maar wat ik hier wel zeg is dat ze er te laat aan begonnen zijn .Natuurlijk moeten de zenders dan wel meewillen , hetgeen onvermijdelijk is want de hd tv zal verdwijnen en vlugger dan men denkt . Het wordt allemaal 4k en daarna 8 k .
Er zullen hier nog heel veel topics volgen in dit verband voor het zo ver is vrees ik 😉
Reputatie 3
Badge +1
Das een beetje zoals de surround hype, iedereen moest vroeger 5.1 of 7.1 hebben en de enkelingen dat nu nog een 5.1 of 7.1 heeft staan die kan je tellen, allemaal een soundbar willen de mensen nu, na 4K zal de 8K (wat me eerder 4x4K = 16K zal worden). Heb ook een 4K TV, ik betaal niet extra voor 4K op Netflix, das op een 50 inch niet niet dat groot verschil... Ik kom de hele dag bij mensen voor Proximus als tech, zie misschien 5÷ mensen die een TV groter hebben als 50 inch en dan ook nog eens een 4K. Moet ik daarvoor per maand een euro of 2 meer gaan betalen om dat sneller te laten gaan, nee dank u ? De mensen die beseffen wat hun TV echt kan op 4K is misschien 1÷ van alle klanten dat ik tegenkom... Dus nog lang niet de standaard, de meesten hebben nog een TV waar je amper het verschil op ziet tussen 720p en 1080p. Denk niet dat dat mijn prioriteit zou zijn, Proximus richt eigenlijk al vrij hoog als ik het zo bekijk. 1080p is eigenlijk nog geen standaard als je in de details gaat, een 1080p van netflix verbruikt minder bandbreedte dan een 720p post op Proximus TV... Dat hangt ook van de FPS af etc... denk dat het vooral de zenders zijn die het tegenhouden, check bv maar eens bij hoeveel zenders multichannel audio word gestuurd, dat is er nog njet eens terwijl iedere flatscreen tv een emulatie heeft voor 5.1 en dit de standaard is...

Reageer