VTM in HD probleem (locaal ?)

  • 4 October 2011
  • 8 reacties
  • 2750 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Sinds 21 uur heeft de ganse buurt hier problemen met VTM in HD

Bibberend geluid, Beeld loopt vast, Beeld in domino blokjes.

Dit alleen bij VTM HD

mvg,


N.B. technische dienst weet ook niet wat het kan zijn , kreeg ik als antwoord na 25 minuten

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
UPDATE

nu zijn ook de zender nummers verdwenen op de decoder display ook bij mijn buren in de straat.

Reputatie 2
Badge +1
regio st truiden geen problemen
Is je dowstream training margin van je modem nog in orde ?
Reputatie 7
Badge +3
Ja Rycy die staat nog op 19.9 heb nooit een hoger margin gehad.

Ook zijn de lijn waarden niet veranderd.

zie afbeelding in bijlage

mvg,



Reputatie 7
Badge +3
Bedankt Axs

voor je melding
hier geen problemen met vtm hd, enkel bij het afstemmen durft het beeld een seconde of 2 bevriezen - heb ik niet met andere zenders

mvg
Patrick, Daaruit is toch niet direct iets echt af te leiden blijkbaar toch nog altijd voldoende marge om goed te kunnen werken en aangezien het probleem ook alleen bij VTM HD is zal het er wel niets mee te zien hebben, het was alleen uit nieuwsgiergheid dat ik dat gevraagd heb om te zien of er ergens een verband was. Natuurllijk kan het wel zijn dat er ondertussen meer mensen aangesloten zijn op dezelde kabdlbot als u en dat daardoor de downstream trainig margin iets gedaald is, maar het is toch nog niet alarmerend.
Nog een goeienavond ,

ricy.

correctie:

nu zie ik dat er staat nog nooit een hogere marge gehad, ik had te vlug gelezen als nog ooit een hogere marge gehad, dus mijn uitleg hierboven <"Natuurllijk kan het wel zijn dat er ondertussen meer mensen aangesloten zijn op dezelde kabdlbot als u en dat daardoor de downstream trainig margin iets gedaald is, maar het is toch nog niet alarmerend."> mag je dus vergetenSchamen
Reputatie 7
Badge +3
Update

Probleem is opgelost.

Tijdens de dag zou Belcacom in de kast/rop aan het werken geweest zijn (vandaag) heb het niet gezien was de hele dag weg.

Vtm HD is terug normaal te bekijken , wel raar dat het zich maar op 1 zender bij meerdere mensen voordeed gisteren.

Ook bedankt aan allen voor uw posting .

mvg,

Patrick

Reageer