VTM, 2BE, ... erbij

  • 2 March 2012
  • 4 reacties
  • 871 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoera;

Veertien nieuwe zenders worden aan ....toegevoegd, waaronder VT4, VijfTV, Kanaal Z, La Une, La Deux, La Trois, RTL-TVi, Actua TV en Bloomberg. In totaal zijn er nu 31 zenders beschikbaar via de ....-website of de mobiele apps.

Hopelijk ook bij TV Overal.

4 reacties

toegevoegd aan wat????

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Vraag ik me ook af???Wenkbrauw ophalen Die zijn er toch al lang ? en idd op TV-Overal mogen die wel stilaan komen, anders zullen ze niet veel betalende klanten krijgen...
zal wel over yelo tv gaan?

beetje een zinloze post als je dat detail er nu net niet bijzet, is zelf misleidend aangezien het in rubriek tv overal staat

soit, ik heb het al gezegd, wat zenders betreft neemt yelo nu duidelijk de bovenhand, dus mogelijk zet dit beetje druk op de belgacom top (onderhandelingen met zenders zouden bezig zijn). yelo van telenet heeft nu ook een android versie sinds gisteren, is zowat de lelijkste applicatie die ik al gezien heb. je kan trouwens alleen maar live tv kijken als je verbonden bent met een telenet internetverbinding, meteen het grote verschil met tv overal dat je kan gebruiken met elke internetverbinding

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ik hoop het met jou xenne ! Ik heb idd al op het telenet netwerk naar TV-Overal gekeken (PC én smartphone via Wifi). Geen enkel probleem. Yelo werkt ook op PC maar uiteraard niet op smartphone via Belgacom 3G of via vast internet Belgacom. Toch een serieuze beperking !

Reageer