Vraagje om hulp bij mailadres skynet

  • 16 December 2010
  • 1 reactie
  • 729 Bekeken

Hallo,
Ik heb bij een vriendin haar pc moeten herinstaleren wegens een systeemfout (Windows starte niet meer op er ontbraken belangrijke opstartdelen),ik wilde de geactiveerde norton terug instaleren,maar ik graak niet meer op de mailfunctie van skynet. Ik heb via paswoord vergeten een nieuw paswoord aangevraagd,maar om dit te kunnen activeren moet ik in haar mailbox bij skynet zijn,ik heb geprobeerd een volledige nieuwe login aan te maken,dit is gelukt,maar wederom hetzelfde probleem,ik moet op een link klikken om het nieuwe adres te kunnen activeren,het probleem stelt zich dat zij een tweede pc heeft ,waarop zij de norton van Belgacom wil instaleren,uiteraard na aanvraag bij de dienst,ook hier stelt zich het probleem ik geraak van geen kanten op de Iservice wegens geen of ongeldige acount gegevens. Het feit is dat ik bij haar kortelings de nieuwe versie van norton moet gaan instaleren,maar zonder die instalatielink in Iservices lukt dit niet. Mijn vraag is de volgende:
hoe kan ik alle ingebrachte gegevens,inclucief de acount verwijderderen ,zodat ik een nieuw profiel kan aanmaken en dat de inlog problemen voorbij zullen zijn. Of kan ik de nieuwe inloggegevens laten doorsturen naar een ander mailadres (hotmail) om de gegevens daar te kunnen bevestigen en zo als nog het skynetadres en de Iservices te kunnen gebruiken.,zoja graag een woordje uitleg hoe ik dit kan uitvoeren)

Graag spoedig antwoord aub,
Alvast dank,
johan en zijn vriendin.

Windows 7 Home Premium 32 bits (Desktop) (Antivirus van Microsoft)
Windows 7 Home Premium 64 bits (Laptop) (Norton Internet secury 2010)

1 reactie

Beste,

Voor dit soort problemen kan u best contact opnemen met de helpdesk (080022700). U dient een recente factuur bij de hand te houden, aan de hand van de gegeven die daarop staan kunnen we u identificeren en het wachtwoord van de mailbox resetten.
Zij kunnen u ook helpen met het configureren van de mailbox mocht dat nodig zijn.

Vriendelijke groet,

Eva

Reageer