vraagje ivm boost Internet Start

  • 1 September 2011
  • 3 reacties
  • 1454 Bekeken

screenshot van de huidige internetabonnemenenten zoals ze vanaf vandaag 01/09 beschikbaar zouden moeten zijn:



echter was eerder aangekondigd dat de Internet Start snelheid maar zou aangepast worden op 1 november, daar is nu niets meer van te zien op de site? zie ook Belgacom boost uw internet (opnieuw)

liet de webmaster hier weer een steekje vallen of werd Internet Start reeds vandaag meegeboost?

mvg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik vraag me dat ook af. Er stond duidelijk vermeld dat start maar "geboost" werd vanaf 1/11/2011. Ik heb ondertussen mijn downgrade van Favorite naar Comfort al doorgevoerd vanaf 1/9/2011 (10,54€ p.maand profijt). Volume blijft op 100GB en snelheid daalt maar van 25/3,5 naar 15/2,5Mbps. Ik zal het verschil niet voelen.Voort TV blijft alles hetzelfde (30Mbps profiel). Alleen éénmalig 6,20€ administratiekosten. Die heb ik er de eerste maand al ruim uit.
sinjoor71,

als je downgrade van favorite naar comfort blijft je BGC TV dan gratis zoals het nu is bij favorite ?
ondertussen werd de website aangepast Knipogen

proficiat met uw downgrade sinjoor71
voor mij is een downgrade (nog) niet zinvol daar ik nog van speciale promovoorwaarden geniet op mijn favorite


mvg

Reageer