Beste,
Ik ben net klant bij jullie geworden en nu zie ik al bij mijn verbruik bovenop mijn bundel dat ik €2 extra moet betalen voor het zogezegd internationaal smsen en dat is nog niet gebeurd zelf?
Bladzijde 1 / 1
Indien u gebruikt maakt van een IPhone (en +44 bestemmingen) geeft o.a. onderstaaande post ietwat toelichting
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/internationaal-sms-aangerekend-maar-geen-verstuurd-39975
Volgens andere nationale/internationale fora kan het bij IPhone bv. ook te maken hebben met Imessage (instellingen)
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/internationaal-sms-aangerekend-maar-geen-verstuurd-39975
Volgens andere nationale/internationale fora kan het bij IPhone bv. ook te maken hebben met Imessage (instellingen)
Dag Miel,
Indien je gebruik maakt van een iPhone is dat waarsschijnlijk van een app van Apple zelf dat een sms'en stuurt naar een cenrale in de UK voor authentificatie. Zelf kunnen wij dat pas verifiëren bij de aanmaka van de factuur. Dit sms'je zie ook niet in je messaging app.
Groetjes,
Lorentz.
Indien je gebruik maakt van een iPhone is dat waarsschijnlijk van een app van Apple zelf dat een sms'en stuurt naar een cenrale in de UK voor authentificatie. Zelf kunnen wij dat pas verifiëren bij de aanmaka van de factuur. Dit sms'je zie ook niet in je messaging app.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.