Beantwoord

Vraag over stopzetten van zenders

  • 30 October 2017
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Beste, ik heb zojuist contact op genomen met een medewerker. Ik wilde alleen internet ik heb zenders + telefoon van thuis opgezegt. Ze zou die permail als beversteging en infotmatie wat ik allemaal heb stop gezet heb. Nu blijkt dat ik de modem dus. Moest terug sturen dus niet die je tegen de muur kunt ophangen maar dat kleine maar hoe kan ik internetten als er de kabel er in sluit?? Heeft ze het verkeerd begrepen of hoort dat zo? Want die modem huur ik volgens de papieren

Btw: mijn man had paar maanden een kleine modem gekocht waar alle zenders op staan maar die werkt alleen via het internet vandaar dat ik stopte met de zenders maar de modem heb ik wel nodig om internet kabel intesluiten

Kan iemand mij helpen.
icon

Beste antwoord door AkiW 31 October 2017, 21:09

Bekijk origineel

2 reacties


*****
dus niet die je tegen de muur kunt ophangen maar dat kleine
*****.

Dat zal je V5 compact decoder zijn, volgens mij maar niet je bbox modem die je moet inleveren, want die dient om te internetten en de decoder dient om naar TV te kijken.

decoder v5-compact ziet er zo uit:

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

kan u mij uw proximusklanten nr doorgeven via privébericht? De kleine modem dat uw man gekocht heeft, is dat een Proximus modem? Ik kijk dit na.

Mvg,

Aw

Reageer