Beantwoord

Vraag over FON

  • 30 May 2016
  • 5 reacties
  • 807 Bekeken

Beste mensen,

Ik ben pas verhuist en zou pas internetaansluiting kunnen krijgen volgende week.

Ik vroeg me nu af of de prijzen die je te zien krijgt op FON (15 euro voor 3 dagen) all in zijn? Maw geen verborgen kosten, geen limiet die je kan overschrijden?
Als het what you see is what you get it is, zonder addertjes, bestel ik het meteen want heb het nodig voor mijn werk.

Dank voor het antwoord!
icon

Beste antwoord door KoenN 3 June 2016, 14:55

Bekijk origineel

5 reacties

dit is bij FON org zelf dan dat je bedoelt waarschijnlijk,
ik kan mij vergissen maar ik denk niet dat Prox daar iets mee te zien heeft?
dit is bij FON org zelf dan dat je bedoelt waarschijnlijk,
ik kan mij vergissen maar ik denk niet dat Prox daar iets mee te zien heeft?


Aangezien dat ik op een wifihotspot klikt die heet PROXIMUS_FON en daarna naar de Proximus Fon (waar duidelijk het proximus logo staat) wordt verwezen om een pakket te kiezen lijkt het me dat Proximus er wel iets mee te zien heeft? Ze bieden het aan in samenwerking met maar ze weten toch zeker wel welke paketten ze verkopen? 1Dag, 5Dagen, 15Dagen en een maand.. daarover moet men toch kunnen zeggen of dit onbeperkt is of niet? Want nergens staat er iets te lezen over wat het inhoud.. enkel een termijn en een prijs.
Ok, ik dacht dat het aan fon was dat je die pakketten moest betalen en die de bedragen beslisten, alweer iets bijgeleerd dan.
Ik lees toch op de site: Proximus en Fon werken samen om je gratis internettoegang te bieden via de grootste wifi-gemeenschap ter wereld.
Maar als je geen proximus fon account hebt denk ik toch dat dit wel FON zelf is die de voorwaarden bepaalt aangaande 1 dag of meerdere dagen fon toegang,
hopelijk komt hier iemand met een duidelijk antwoord want nu zou ik het toch ook willen weten hoe de vork in de steel zit 😉
Reputatie 7
Badge +4
Dag Niels,

Fon is inderdaad niet van Proximus maar wij bieden onze klanten die al reeds internet hebben in een pack bijvoorbeeld de mogelijkheid aan om gratis gebruik te maken van FON.

Het enige wat je nodig gaat hebben is een FON account. Deze kan je ook steeds aanmaken via My Proximus.

Via onderstaande link kan je meer info vinden.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/proximus-fon-en-proximus-auto-fon.html

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer