Vraag over factuur

  • 16 September 2017
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

beste,

Ik belde net met 0800 22500 omdat ik vragen had bij een factuur. Los van het feit dat de factuur dan toch blijkbaar in orde was zoals ze opgesteld was, gaf uw medewerker mij voortdurend de minachtende indruk (alsof ik de grootste dommerik was die er bestond). Ik had vragen met 1 bepaalde lijn op het factuur (blijkbaar ten onrechte) maar zij begon steeds over iets anders als ik daar over begon. Op een gegeven moment zei ik haar op verontwaardigde toon dat "haar toon" me niet beviel waarop ze zei "dat mijn toon haar ook niet beviel en dat het dan beter was dat we het gesprek afsloten" alhoewel ik nog vragen had over het veranderen naar een ander tariefplan. Want blijkbaar was het tariefplan dat ik heb hopeloos verouderd. Enfin, ik ben absoluut niet te spreken over deze mevrouw. Ik ben en blijf nog altijd de klant. Ik wens nog altijd geïnformeerd te worden over een alternatief tariefplan.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Sven Hannes, je zit hier middenin een andere topic.
Je doet je verhaal best via de knop "Start een topic".
heb je nadien geen call gehad met de vraag hoe de medewerkster je ten dienste stond ? normaal doen ze dit ! en steeds de naam vragen !
Reputatie 4
Badge +2
Bete Keocky enJean Auguste ik ben Jan Roelants en heb met deze zaak niets te maken;
heb gisteren wel gebeld naar 080022800 maar voor een vraag naar EU 5 bonus die ik niet meer kreeg en heb daar beleefd antwoord op gekregen. en heb daarna een call positief beantwoord.
Ik heb wel een ander bericht geplaatst met de vraag naar de heer Stefan Swijsen waar tot nu toe geen afdoend antwoord heb gekregen.Ik verwacht dus een andere mail met een voldoende antwoord.
MVG Jan Roelants

Reageer