Heb onlangs een vraag gesteld over mijn factuur. Tot vandaag nog geen antwoord gekregen... normaal zou ik mijn factuur moeten betalen voor 30 september.... betaal ik deze of wacht ik op antwoord
Groeten
Jessie
Bladzijde 1 / 1
Beste jessie,
Best dan betalen om herinneringsbrieven ed.te vermijden.
Uw dossier 28130007 zit bij de bevoegde dienst voor onderzoek.
Zij zullen na het onderzoek zelf contact met u opnemen.
Excuses dat het langer duurt dan normaal.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Best dan betalen om herinneringsbrieven ed.te vermijden.
Uw dossier 28130007 zit bij de bevoegde dienst voor onderzoek.
Zij zullen na het onderzoek zelf contact met u opnemen.
Excuses dat het langer duurt dan normaal.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Hallo, mijn internet en tv gaan niet meer. Heb wel maand in buitenland geweest. Waardoor ik een factuur vergeten ben. Kan dit het probleem zijn?
Negen kansen op tien zal dat zo zijn, zeker als je 1 maand te laat bent met die factuur betalen.
Dus vlug betalen is de boodschap, het is zelfs mogelijk dat men dan aansluitingskosten aanrekent.
En hoe kom je dat te weten?
Door gewoon te bellen naar de klantendienst nr 0800 22 800.
Dag skamele,
Hiervoor kan je terecht op het gratis nr. 080022800.
Groetjes,
Jos
Hiervoor kan je terecht op het gratis nr. 080022800.
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.