Beantwoord

Vraag over factuur

  • 29 September 2016
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Badge
Heb onlangs een vraag gesteld over mijn factuur. Tot vandaag nog geen antwoord gekregen... normaal zou ik mijn factuur moeten betalen voor 30 september.... betaal ik deze of wacht ik op antwoord
Groeten
Jessie
icon

Beste antwoord door Joel M 30 September 2016, 11:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste jessie,

Best dan betalen om herinneringsbrieven ed.te vermijden.

Uw dossier 28130007 zit bij de bevoegde dienst voor onderzoek.

Zij zullen na het onderzoek zelf contact met u opnemen.

Excuses dat het langer duurt dan normaal.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Hallo, mijn internet en tv gaan niet meer. Heb wel maand in buitenland geweest. Waardoor ik een factuur vergeten ben. Kan dit het probleem zijn?
Reputatie 6
Badge +2
Hallo, mijn internet en tv gaan niet meer. Heb wel maand in buitenland geweest. Waardoor ik een factuur vergeten ben. Kan dit het probleem zijn?

Negen kansen op tien zal dat zo zijn, zeker als je 1 maand te laat bent met die factuur betalen.
Dus vlug betalen is de boodschap, het is zelfs mogelijk dat men dan aansluitingskosten aanrekent.
En hoe kom je dat te weten?
Reputatie 6
Badge +2
En hoe kom je dat te weten?

Door gewoon te bellen naar de klantendienst nr 0800 22 800.
Reputatie 3
Badge
Dag skamele,

Hiervoor kan je terecht op het gratis nr. 080022800.

Groetjes,

Jos

Reageer