Skip to main content
Beste,



Ik heb vorige week dinsdag 20 juni contact gehad met jullie facturatiedienst omtrent mijn laatste factuur, ik zou contractbreuk gepleegd hebben door van gsm nr te veranderen en daar door moesten we de tv van de actie nu betalen, en dit kon enkel opgelost worden door het nr terug actief te zetten in de bundel, ik heb daar dan ja op geantwoord en jullie medewerkster heeft dit dan gedaan en ze ging dan een credit nota opmaken i.v.m. de tv. Ze zei dat ik deze week een creditnota zou ontvangen, maar heb er nog geen ontvangen. Ik vroeg me af of er al meer nieuws was omtrent deze kwestie



Dank bij voorbaat
Dag Krikke,



Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)



Dan kijk ik het voor je na.



Groeten



Koen
Dag Koen,



Ik heb de gevraagde gegevens prive doorgestuurd.



Groeten



Christophe

Reageer