Beantwoord

Vraag: Movies & Serie Pass

  • 8 March 2017
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Ik heb een ms pas geactiveerd maar in het frans hoe kan ik deze omzetten naar het nederlands ?
icon

Beste antwoord door Marleen 8 March 2017, 16:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als je een TV bundel wil wijzigen, moet je die eerst annuleren in MyProximus ( Mijn Producten : Bekijk en configureer TV opties) alvorens een nieuwe te activeren. Als die optie een tv bundel betreft, kan u normaal direct een andere kiezen. ik heb dat al kunnen doen, maar een enkele keer heb ik 24 u moeten wachten, alvorens de nieuwe bundel te kunnen activeren.
Meer info vindt u hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html
Reputatie 6
Badge +3
Goedemiddag

Kan je ook zeggen wat je pas hebt geactiveerd?

Mvg,

OdB
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, wou geen support medewerker de pas afsnijden!:8

Reageer