Ik heb een ms pas geactiveerd maar in het frans hoe kan ik deze omzetten naar het nederlands ?
Bladzijde 1 / 1
Als je een TV bundel wil wijzigen, moet je die eerst annuleren in MyProximus ( Mijn Producten : Bekijk en configureer TV opties) alvorens een nieuwe te activeren. Als die optie een tv bundel betreft, kan u normaal direct een andere kiezen. ik heb dat al kunnen doen, maar een enkele keer heb ik 24 u moeten wachten, alvorens de nieuwe bundel te kunnen activeren.
Meer info vindt u hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html
Meer info vindt u hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html
Goedemiddag
Kan je ook zeggen wat je pas hebt geactiveerd?
Mvg,
OdB
Kan je ook zeggen wat je pas hebt geactiveerd?
Mvg,
OdB
Sorry, wou geen support medewerker de pas afsnijden!:8
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.