Vraag

Vraag ivm met SwipeBox


hallo


Ik ben een telenet klant maar ik zou graag een swipebox bij Proximus willen bestellen maar om dit te kunnen doen, is het dan noodzakelijk om internet van proximus te hebben om gebruikt te kunnen maken van de swipebox of maakt het niet uit? en hoeveel kost het maandelijks abonnementsprijs voor zo'n swipebox om zendingen te kunnen bekijken?

Bedankt

12 reacties

De swipebox moet wel via HDMI verbonden tussen je proximus decoder en TV.
De swipebox wordt aangekocht dus verder geen abonnement
Uw SwipeBox werkt alleen op het internetnetwerk van Proximus.
heb je nog vragen → http://support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_SWIPEBOX
Reputatie 6
Badge +3
@Elsa, heb je dat al eens uitgetest? het zou me eigenlijk verbazen als het niet zou werken op een niet Proximus netwerk. Uiteindelijk is het gewoon een mediaspeler van Huawei met een Proximus logo op.

@vrag10: ik heb er geen liggen bij mij, maar ik dnek dat ik het volgende week wel eens kan testen.
Reputatie 7
Badge +1
Ben benieuwd...
Het verbaasde mij ook maar als Proximus het zo zegt dan hooop ik dat ze weten wat ze zeggen.
Maar moest ik TS het geval zijn dan ga ik gewoon één kopen in een PX Center met de voorwaarde dat die ook werkt op een niet PX netwerk of ik hem anders mag terug brengen, net zoals er al enkelen dit ook hebben mogen terug brengen omdat het niet werkte met MPEG4 filmpjes en dat was geen enkel probleem
Eerlijk gezegd vrag10 ben je dom om het te kopen wetende dat het niet werkt, genoeg klachten dat het niet werk de dag vandaag.

En je wil het kopen om te gebruiken bij Telenet, koop je dan chromecast is goedkoper en zal dan wel werken. Maar als jij geld teveel hebt koopt maar :-)


su6
Hij zal het in ieder geval niet moeten kopen aangezien P⌘ zelf zegt dat de SwipeBox alleen werkt op het internetnetwerk van Proximus,
dat kan je vergelijken met de PX-TV die je ook niet op je toestellen kan gebruiken als je op een ander netwerk zit.
Ik zou hem enkel willen gebruiken om te tv kijken omdat ik niet bezig wil zijn met die coaxkabels, maar als het niet mogelijk is om het met een ander soort netwerk te kunnen gebruiken heeft het geen nut.
In ieder geval volgens Proximus is het niet mogelijk en er zijn er mss die dit kunnen in de praktijk uittesten en hier dan zullen posten zodat je 100 % zekerheid hebt ook.
Reputatie 6
Badge +3
Ik zou hem enkel willen gebruiken om te tv kijken omdat ik niet bezig wil zijn met die coaxkabels, maar als het niet mogelijk is om het met een ander soort netwerk te kunnen gebruiken heeft het geen nut.

Op dit moment is het helemaal niet mogelijk om TV te kijken via de swypebox, ook niet op Proximus netwerken.
Wat biedt de swipebox:
    * bekijken van locale content * Youtube * Proximus Cloud, Picassa, Facebook * video podcast
info proximus.be

En als het ooit mogelijk word om via de swipebox TV te kijken zul je toch een abonnement op Proximus TV nodig hebben.
Test maar vlug eens uit , zoals je voorgesteld hebt, of je ook op een niet px netwerk ook kan swipboxen zodat we prox eens kunnen melden dat ze er niks van kennen 😉
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Men moet inderdaad een Internet & TV Proximus klant zijn om te kunnen genieten van de SwipeBox (aankoopprijs van de SwipeBox is 59,95€ (een keer betalen), geen abonement).+

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +1
Dat leek me nogal logisch. Als je op een van de USB-ingangen van de b-box3 een USB-stick of externe HDD inplugt, kan je op je (Smart)TV ook muziek, video's en foto's bekijken. YouTube kan je met een Smart TV altijd bekijken als je hem met Wifi of UTP met de b-box 2 of 3 verbindt.

Reageer