Skip to main content
Beste,





Gisteren een GSM factuur van mijn dochter mogen ontvangen. In tegenstelling met de andere maanden is er nu plots iets te betalen.



Er is een "magische" overdracht van verleden maand. Ik heb tweemaal gebeld naar de klantendienst om details.



De eerste medewerker verwees mij door naar de details via de e-services; Dit heb ik gedaan maar er is geen detail.



De tweede medewerker " Naya" zonder achternaam ( mag niet worden doorgegeven) luisterde naar mijn klacht en vertelde dat ik de factuur niet moet betalen. Toen ik vroeg om dit officïëel te bevestigen op één of andere manier, was het hek van de dam.



Ik moet geen schrik hebben voor een rappel en moet het zaakje maar vertrouwen.



Ik heb gezegd niet tevreden te zijn met deze aanpak en verteld dat ik bij een rappel genoodzaakt zal ziin om de Telecom onbudsman aan te schrijven.



Deze werkwijze is ongehoord en tart elke verbeelding!



Naar aanleiding van een factuur vraag ik om details, de factuur moet in één keer niet worden betaald op een loutere mondelinge toezegging!







Graag tussenkomst,

beste



bij uw é-services kan u alle gevoerde gesprekken en of SMS-jes en eventuele andere betaaldiensten raadplegen, dit voor elk nummer. Wellicht voerde U een handeling niet uit. Anderzijds voor betwisting van uw factuur dient er een klachtendossier aangemaakt en ontvangt U hiervan het dossiernummer. Dit kan U bij de klantendienst aanvragen.



U kan dit ook per émail zie hier: http://support.nl.belgacom.be/app/contact?rid=B_CBUSUPMULBBAcommunication_right_NL



muisje


 Beste,



Graag het klantennummer en oproepnummer waarover het gaat in een privé bericht,zodat ik dit even kan nakijken voor u.



Mvg

Eva

Reageer