Skip to main content
Beste Eva,





Vanaf deze maand heb ik de optie 'Volume Pack Unlimited' genomen.



En nu komen jullie met 'Internet zonder downloadlimiet!' vanaf September.



Ben ik nu verplicht één jaar lang € 10,- / maand te betalen voor een sevice die vanaf september gratis is ?



mvg



Bart



lijkt me logisch dat dit zal komen te vervallen



mvg


Dag Bart,



Neem gerust contact met onze klantendienst via het gratis nummer 0800 22 800 om deze optie stop te zetten op 31/08/2011!





Met vriendelijke groeten,



Eva


als ik dat pack niet zelf stopzet blijven jullie dit gewoon factureren?



mvg


Beste Bart en xenne,



Het volumepack zal automatisch gedesactiveerd worden bij internet favoriteklanten die een volume pack unlimited hebben.



U dient hier zelf geen stappen voor te ondernemen.



Met vriendelijke groeten,



Eva


oké, dank u wel Eva... en dit lijkt me inderdaad maar logisch ook Knipogen





mvg


Het is blijkbaar baSt en niet BaRt :)


Oke dat is goed nieuws Eva, ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen :)


Eva,



Ik heb nu een download limiet van 1000 GB.



De nieuwe limiet 500GB + mijn volume pack van 500 GB (die ik nu wel niet meer nodig heb).



Ik vrees een beetje dat jullie mijn extra volume packet zullen blijven aanrekenen, of ben ik verkeerd ?





mvg



Bast (of Bart)








denk ik niet, want ik kan nu ook de unlimited optie bestellen aan "FREE"







da's dan waarschijnlijk ook het verschil tussen de mensen die 500GB en 1000GB zien staan, degene die ooit dat unlimited pack geactiveerd hebben zien daar 1000GB, maar in principe is er dus in beide gevallen geen limiet omdat je gratis volume kan bijbestellen



mvg


Beste bast,



Kan u via privé-bericht uw gegevens even doorsturen zodat ik dit even kan nakijken?



- telefoonnr, klantennr of login



- contactnr





Met vriendelijke groeten,



Eva


Eva,



Wat met de klanten die "internet start" kregen en automatisch "Volume Pack Unlimited".



Kan de optie afgezet worden ?





Vriendelijke groeten,



skynet48


Dag skynet48,



Graag via privébericht uw gegevens zodat ik dit kan nakijken.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Dag skynet48,



De optie is ondertussen stopgezet, het aangerekende abonnement wordt rechtgezet op de volgende factuur.





Met vriendelijke groeten,



Eva




Dag Eva,





Bedankt voor de nodige hulp.





Vriendelijk groeten,



Skynet48


Reageer