Volume Pack Unlimited

  • 26 January 2016
  • 51 reacties
  • 3278 Bekeken

Reputatie 5
Op mijn nieuwe factuur staat volgende:"Prijs aanpassing en daling van het volume van uw Volume Pack Unlimited
Vanaf 01/03/16 stijgt de prijs van het Volume Pack Unlimited met 2,5 EUR incl. btw(2,07 EUR excl. btw) per maand, en daalt het datavolume tot 150 GB.Meer GB nodig? Denk aan onze Comfort Packs met onbeperkt internet.Ga naar www.proximus.be/packs voor meer informatie over onze aanbiedingen.U hebt het recht om uw diensten gelijk wanneer kosteloos schriftelijk op te zeggen."
Dus als ik het goed begrijp moet ik 2,5 € meer betalen en is unlimited slechts 150 Gb. Tijd voor een andere provider! Verleden jaar mijn factuur van februari 13 € goedkoper dan wat ik nu betaal. En nu komt er nog eens 2,5 € bij.
mvg

51 reacties

Die 500GB is veranderd maar met de optie onbeperkt krijg je nu 150GB + 150GB = 300GB
Je moet gratis packs bijbestellen van zodra de 300GB bereikt is, en blijft het nog altijd onbeperkt.
Reputatie 5
Badge +1
Hahaha, ik kan mij niet herinneren dat ze bij Telenet de volumes ooit verlaagd hebben, ze hebben ons bij Proximus weer goed liggen.
Eerst betaal ik op 01/01/16 nog méér voor dezelfde archaïsche snelheden 6/0,5Mbps, nu komt mij hier iemand vertellen dat zelfs mijn limiet in mijn comfort pack zal verlagen (????? Sinds wanneer gebeurt dat eigenlijk in de ICT wereld???? ) zodat ik vanaf nu maandelijks gekloot zal worden door iedere keer iets te moeten bijbestellen?? Goed bezig Proximus, hopelijk weer een horde mensen die hierbij naar Telenet overstapt!
Hahaha, ik kan mij niet herinneren dat ze bij Telenet de volumes ooit verlaagd hebben, ze hebben ons bij Proximus weer goed liggen.
...


Gut jong LEES wat er staat ipv in uw eigen gedachtengang te blijven rondtollen ... en zoals ik elders schreef , het "WHOP" abo van Telenet is 150 GB, zie hun web site .. einde verhaal ! (tenzij je bij betaalt?)
Je zegt : ik kan mij niet herinneren dat ze bij Telenet de volumes ooit verlaagd hebben

Als het onbeperkt is en blijft door gratis bij te bestellen, dan is dat toch nog altijd onbeperkt en (oneindig - 150) is toch nog altijd oneindig :LOL:
Reputatie 5
Die 500GB is veranderd maar met de optie onbeperkt krijg je nu 150GB + 150GB = 300GB
Je moet gratis packs bijbestellen van zodra de 300GB bereikt is, en blijft het nog altijd onbeperkt.

Uit die melding kan ik dit niet halen wat je zegt. Waar kan ik dit lezen aub. Ik wacht trouwens al bijna 2 maanden op de algemene voorwaarden betreffende het volume pack unlimited. Ik had die via mailformulier gevraagd omdat ik die nergens op de site kan terugvinden.
mvg
Als je een officieel antwoord wilt van iemand van Proximus zelf kan je het ook langs deze manier:
vragen over ons aanbod, we bellen u meteen op

NB: op factuur staat
Prijs aanpassing en daling van het volume van uw volume Pack Unlimted vanaf 1/3/2016 stijgt de prijs van het Volume Pack Unlimited met 2.5 € per maand en daalt het datavolume tot 150 GB

Dus volgens mij moet je dit interpreteren als dat de optie "unlimited" stijgt van €7.5 naar €10 per maand en dat het volume dat je er automatisch bijkrijgt nu 150GB wordt ipv van 500GB, maar je kan gratis packs bijbestellen als je aan de limiet komt.(anders zou het niet unlimited zijn)
Reputatie 5
Kan er iemand van Proximus bevestigen wat Elsa hierboven zegt. Ik heb al de vraag via mailformulier verzonden. Ik krijg echter als antwoord dat ze mijn opzeg hebben doorgestuurd naar de commerciële dienst. Ik zou dit willen weten omdat ik een tijdelijke aanbieding heb van een andere provider en ik heb echt geen tijd door de dag om te bellen.
mvg
Ter verder info: Op het bevriend forum userbase heeft iemand het volgende gepost:

Dit is het antwoord dat Proximus geeft:
Als het datavolume op is kan je gratis volumepacks van 20 GB bijbestellen via My Proximus.
Reputatie 5
Kan er op dit Proximus forum iemand van PROXIMUS zeggen wat het "Volume Pack Unlimited " na de prijsaanpassing nog inhoud. Is dit ja dan nee nog onbeperkt of met een limiet van 150 GB. Dank u.
mvg
Reputatie 5
Niet dus. Via mail krijg ik geen antwoord en hier blijkbaar ook al niet. Bedankt Proximus omdat u zoveel moeite doet voor u klanten!
mvg
dat kunnen ze toch via de klantendienst/helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) ook vertellen, ik heb daar in ieder geval goede ervaring mee, enfin ik kan het je alleen maar mededelen hé.
Of via een Proximus center
In ieder geval een gebuur van mij heeft ook de bevestiging gekregen via PX op facebook
Reputatie 5
Ze kunnen ook gewoon antwoorden. Als men verschillende contactmogelijkheden aanbied dan mag ik aannemen dat je die ook mag gebruiken. En van horen zeggen daar heb ik niet veel aan. Ik wil een duidelijk antwoord van Proximus. En trouwens als ze wat duidelijker zijn in hun meldingen dan kan er geen twijfel zijn.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Herinner ik mij dat juist: heeft Jamo wel een pack? Ik dacht dat hij ergens gezegd heeft dat hij geen pack heeft (TV/internet/tel. of dergelijke) en er ook geen wil. In dat geval is de situatie allicht anders: hij wil alleen internet.
Sorry, als ik mij vergis.
Inderdaad daar doe je uiteraard uw goesting mee, en kan ik alleen maar meegeven op welke manier je eventueel vlugger aan een antwoord komt,
Reputatie 5
Nee, Marleen ik heb geen pack. Ik heb een internet start met de optie "onbeperkt internet". En over die optie gaat het . Zie de mail die gehad heb in mijn eerste post hierboven.
Daaruit maak ik op dat de limiet 150GB is en als je meer wil moet je maar een pack comfort nemen.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Daar vreesde ik al voor:wat jij hebt is internet start (niet in een pack). Ik neem aan dat internet comfort (niet in een pack) niet bestaat?
Waarom Proximus daar nu eens geen klaar en duidelijk antwoord kan op geven, weet ik niet. Ze zijn er natuurlijk op gebrand al hun klanten in een kant en klaar Pack te plaatsen, maar daar heb jij dus geen boodschap aan.
Reputatie 5
Ja Marleen internet comfort bestaat buiten een pack,maar daar is de limiet ook 150Gb .Dus ook geen optie. Toch bedankt voor het meedenken.
Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Jamo, ik ben eens gaan kijken op Aanbieders.be, voor wat het waard is, en net als jij hoop ik dat Proximus zelf nu eens een duidelijk antwoord geeft hier.
Zij spreken van een abonnement bij Proximus: Internet Comfort (beperkt tot 150GB) aan 38, 95 € en Internet Comfort Onbeperkt aan 46,45 €. Als ik een beetje kan tellen is dat Onbeperkt dus de prijs van dat Volume Pack Unlimited (waar je idd gratis kan/moet bijbestellen als je je 150Gb overschrijdt).
Tip voor Proximus: maak het minder ingewikkeld en maak er dan gewoon Comfort en Comfort Onbeperkt van,.
Tip voor Jamo: als een downloadsnelheid van 30Mbp/s genoeg is, kijk dan eens naar Scarlet: 35 € onbeperkte download, zeker de moeite waard als Proximus je in maart nog eens 2,5 € gaat opslaan.
Je zou van minder je geduld verliezen.
[quote: "Unlimited (waar je idd gratis kan/moet bijbestellen als je je 150Gb overschrijdt)."/quote]

Dat heb ik Jamo toch al verschillende keren gepost hier, maar het zit hem in het feit dat hij langs deze weg hier een officieel antwoord wilt van iemand van Proximus (en dit begrijp ik ook want altijd beter via iemand officieel dan van iemand gelijk wij die niet van PX zijn).
Trouwens dit is toch bij comfort ook zo, onbeperkt wil toch ook zeggen dat je gratis volume via MyProximus moet bijbestellen als je data opgesoupeerd is. Net zoals unlimited wil zeggen gratis bijbestellen.
Reputatie 7
Badge +6
Het is nu inderdaad Proximus zelf dat hem uit de onzekerheid zal moeten helpen.
Hier is langs alle kanten de informatie gegeven en bevestigd, waarover wij, gewone klanten beschikken. 🙂
Reputatie 5
Het gaat hem over "daalt het datavolume tot 150 GB.Meer GB nodig? Denk aan onze Comfort Packs met onbeperkt internet." Er staat letterlijk dat als je meer volume moet hebben dat je moet overschakelen. Niet dat je gratis volume moet bijbestellen. Ik wacht nog even op een antwoord. Ondertussen heb ik al een alternatief gevonden bij Dommel. Nu betaal ik maandelijks 43,44 wordt dan 45,95 na de prijsstijging. Bij Dommel 42,94 met echt onbeperkt volume. Ik ben altijd tevreden geweest met mijn internet maar als ze het zo willen spelen dan is het maar zo. Over de administratie daarentegen..... Telkens ik in het verleden iets heb laten aanpassen is er iets misgegaan. Vandaar dat ik iets op papier (bij wijze van spreken)wil zien. Ik heb nog maar eens een mail gestuurd en hoop op een antwoord.
mvg
[quote: Het luidt als volgt: Meer GB nodig? Denk aan onze Comfort Packs met onbeperkt internet /quote]

om je naar een comfort pack te lokken :-))
Reputatie 7
Badge +6
Ja, de ellende als je iets verandert, daar weet ik alles van. 😞
Reputatie 7
Badge +3
Met Comfort heb je inderdaad onbeperkt volume. Ik heb ook geen pack, maar als ik over mijn maandvolume kom, dan kan ik gewoon via MyProximus telkens een volumepakket van 20 Mb bijvragen. En dat kost me niks. Het zou nogal leuk zijn als je bvb. een start internet neemt en dan films (niet Netflix) zou beginnen downloaden à volonté, om maar 1 mogelijkheid te noemen. :8
Jamo, als je regelmatig volumepakketten moet bijvragen, waarom neem je dan niet gewoon comfort internet :?
Reputatie 2
Badge
Hahaha, ik kan mij niet herinneren dat ze bij Telenet de volumes ooit verlaagd hebben, ze hebben ons bij Proximus weer goed liggen.
...


Gut jong LEES wat er staat ipv in uw eigen gedachtengang te blijven rondtollen ... en zoals ik elders schreef , het "WHOP" abo van Telenet is 150 GB, zie hun web site .. einde verhaal ! (tenzij je bij betaalt?)


? 200!!!

Reageer