Beantwoord

Volume pack comfort.

  • 30 May 2016
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

Niettegenstaande ik normaliter een onbeperkt volume zou moeten hebben voor mijn comfort pack, kan ik geen gratis extra volume toevoegen.
Ik zie op My Proximus als extra volume "0" staan. Ik stelde dit vast omdat ik plots een melding kreeg dat ik extra volume diende bij te voegen.
icon

Beste antwoord door KoenN 30 May 2016, 15:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb dat ook altijd. Je kan ze toch toevoegen hoor. Ik doe vaak 20 keer na elkaar.
Hoe moet je dat dan doen?
via myproximus => https://admit.proximus.be kan je dat
daar inloggen en
dan op het internet klikken



Dan extravolume bijbestellen en dan zal je zien dat het gratis is namelijk: 0€
Ik heb dat ook altijd. Je kan ze toch toevoegen hoor. Ik doe vaak 20 keer na elkaar.
En dan maar beweren dat je niet zoveel tijd hebt blijkbaar toch heel veel tijd om op 't internet te zitten, ik heb nog nooit moeten bijbestellen :LOL: 😉
Reputatie 7
Badge +4
Dag Roger,

Wanneer je internet comfort in een pack hebt is het downloaden onbeperkt.

Enkel wanneer je aan 300 GB komt moet je extra volume packs gratis activeren via My Proximus.

Anders zal je snelheid verlagen. Het activeren van deze volume packs is helemaal gratis.

Je kan dit ook al doen vanaf de eerste van de maand.

Met vriendelijke groeten

Koen
Amai die beste antwoorden veranderen hier om de haveklap wel plezant om zien en mee te doen aan 't spel hihihihihi
Toch belachelijk dat de klant iedere keer gratis volume bij moet bestellen wat is dit gebruiksvriendelijkheid als software.

Reageer