Volume Pack Balance?

  • 12 July 2011
  • 4 reacties
  • 1784 Bekeken

Hallo iedereen;

Ik vroeg mij even af of iemand van jullie enig idee heeft wat Volume Pack Balance eigenlijk is en vanwaar dit komt?

Laat ik het even wat beter uitleggen: als ik mij in log op e-Services en dan doorklik voor mijn maandelijkse volume te raadplegen dan zie ik zoals gewoonlijk mijn maandelijks volume dat ik gebruikt hebt en wat mij rest (en al dan niet of ik een volume pack hebt aangeschaft.)

Echter vandaag zie ik vermeld staan:

Volume Pack Balans:
U hebt 690 MB extra volume beschikbaar van uw volume packs.

Nu heb ik mij al eens bevraagd bij een Belgacom schop wat dit is; waar dit vandaan komt; en hoe het komt dat dit actief staat. Echter was men niet in staat mij te kunnen beantwoorden omdat de term Volume Pack Balans onbekend was!? (voor mij als klant dan wel??) Maar ja, doordat ik hierop geen antwoord kreeg heb ik dan maar besloten om de 0800/22800 te contacteren om te zien of zij mij vraag konden beantwoorden. Echter daar kreeg ik de zelfde antwoorden? Hoe zegt u dat dat pack heet? Nee, dit zegt mij niets. Misschien is dit een pack dat u hebt aangekocht? (Als ik het pack dan zou hebben aangekocht neem ik toch aan dat Belgacom dit in eerste plaats verkopen!Logischerwijs moet men dan toch weten wat het is als zij het aanbieden?) Nu ja; blijkbaar staat dit pack bij mij actief maar er is niemand die mij blijkbaar uitleg kan geven.

Dus mijn vraag aan jullie; is er iemand die weet wat dit pack inhoud, en hoe het komt dat dit actief zou staan.

4 reacties

heb je vroeger in de tijd ooit een bijkomend volume bijbesteld ?

bij mij staat 750 MB extra maar ik heb vroeger veel jaren terug bijbesteld omdat ik de volume limiet bereikt had en ik denk dat dit van daar komt maar 100% zeker ben ik niet. In ieder geval moet je je daar niks van aantrekken.

PS:Als je over de 100GB gaat dan worden die opgesoupeerd.
Nee; dit is niet echt het geval voor mij. (Zover ik dan toch weet). Maar bedankt voor uw reactie.
Reputatie 7
Badge +1
Kurt, ik heb dat ook staan, maar dat is nog een overschot van een volumepack dat ik verleden jaar eens aankocht (toen was de limiet nog 50GB). Maar sedert ik 100 GB in Favorite heb, ga ik daar nooit meer over en dus blijft dat staan. Kijk maar:

Volume Pack Balans:
U hebt 279 MB 500 KB extra volume beschikbaar van uw volume packs.
Beste kurt 911,

Kan u via privé-bericht uw gegevens even doosturen?

- telefoonnr of internet identificatienr

- contactnr

- eventueel klantennr

- emailadres

Ik kijk dit dan even na in onze systemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer