Na herstelling van het scherm van mijn S7 edge heb ik een nieuwe installatie gekregen van android 7.0 maar blijkbaar een vodafone versie. Sindsdien kan ik geen volTE meer instellen. In een andere topic heb ik gelezen dat dit probleem werd opgelost. De gegevens van mijn software: G935FXXU1DQBT/ G935FVFG1DQBT/G935FXXU1DQB1
Mvg
Carl
Bladzijde 1 / 1
Dag Carmic,
Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen?
Je ondervindt voor de rest geen hinder buiten VoLTE?
Deze gegeven kan je steeds via een privébericht bezorgen, dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen?
Je ondervindt voor de rest geen hinder buiten VoLTE?
Deze gegeven kan je steeds via een privébericht bezorgen, dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Dag Carl,
Uw versie is effectief de juiste versie. Volgens de systemen heb je ook de volledig juiste toegang voor VoLTE. Je kan het best eens opnieuw installeren dan. De enige andere optie die ik je kan bieden via deze weg is om het toestel terug te sturen naar de technieker.
Dit is natuurlijk ook niet echt de meest prettige.
Mvg, Nicky
Uw versie is effectief de juiste versie. Volgens de systemen heb je ook de volledig juiste toegang voor VoLTE. Je kan het best eens opnieuw installeren dan. De enige andere optie die ik je kan bieden via deze weg is om het toestel terug te sturen naar de technieker.
Dit is natuurlijk ook niet echt de meest prettige.
Mvg, Nicky
Mvg
Carl
Carmic, heel simpel op te lossen. Tom van Proximus heeft mij daarbij heel goed geholpen. Misschien moet je hem even contacteren
Bart3n,
Ik heb reeds verleden week de hulp van Tom gehad. Het probleem is ook bij mij opgelost.
Toch bedankt voor de reactie.
Mvg
Carmic
Ik heb reeds verleden week de hulp van Tom gehad. Het probleem is ook bij mij opgelost.
Toch bedankt voor de reactie.
Mvg
Carmic
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.