volledige maand betalen?

  • 23 May 2011
  • 5 reacties
  • 1713 Bekeken

Sinds 20 mei is mijn Belgacomtv gestopt. Nu zie ik op mijn factuur dat er is aangerekend tot 31 mei. Wordt er normaal niet gerekend naar het aantal dagen bij een opzeg? maw betaal ik voor 11 dagen teveel.

5 reacties

Beste frodo,

Indien u een contract van onbepaalde duur had, dan geldt er 1 maand vooropzeg. Stel dat u de opzeg gevraagd had op 20/4 met als onderbrekingsdatum 20/5, dan zult u met de eindafrekening het abonnementsgeld van 21/5 - 31/5 terugkrijgen.

Anders kunt u mij via een privébericht uw klantnr., tel.nr., gsm nr. bezorgen. Dan zal ik nakijken wat er geregistreerd werd en u de correcte info bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Bedankt Eva,op mijn factuur van juni is het teveel betaalde afgetrokken.
Badge
We zullen u missen frodo Zoenen.Veel Suxes bij telenet.
Hoezo bij Telenet, ik ga niet bij telenet. Ik heb enkel Belgacomtv stopgezet. Voor de rest blijft alles bij Belgacom. Over internet en telefoon heb ik nooit te klagen gehad. En voor tv kijk ik via antenne en vrij te ontvangen satelliet tv. Bij Telenet ,nee dank u:D
Badge
heb hier ook nog een schotel syaan op het dak enkel ik gebruik ze niet meer.Dit was nog toen ik vroeger in Brecht woonde waar men geen Belgacom kon krijgen.Dan kon ik illegaal tv. zenders zien met kaarten die ik ging kopen in een winkel. Maar nu sinds ik hier woon heb ikdie niet meer nodig en staat die voorlopig op het dak tot ik iemand vind die er iets kan mee doen.

Reageer