Graag had ik geweten hoe ik mijn voicemail kan uitschakelen op mijn GSM
Wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
heb je een abo?
- Deactiveren Typ ##61# en druk op Verzenden.
[/list] meer info
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14694/~/de-doorschakeltijd-naar-uw-voicemail-aanpassen
mvg
Heb dit gedaan, maar niets is veranderd, na 3 beltonen wordt overgeschakeld op voicemail, ik kan er bijna nooit in slagen om op te nemen.
Ook een andere tijd in stellen lukt niet. Is toch een gebruiksonvriendelijk systeem.
Ook een andere tijd in stellen lukt niet. Is toch een gebruiksonvriendelijk systeem.
tijd veranderen gaat enkel als je een abo hebt.
deactiveren gaat ook voor prepaid
neem anders eens telefonisch contact met klantendienst, die kunnen het ook doen voor jou
mvg
deactiveren gaat ook voor prepaid
neem anders eens telefonisch contact met klantendienst, die kunnen het ook doen voor jou
mvg
Xenne,
Ik heb een abo, en heb reeds contact opgenomen met de klantendienst.....maar nog steeds voicemail na 3 beltonen.
mvg
Ik heb een abo, en heb reeds contact opgenomen met de klantendienst.....maar nog steeds voicemail na 3 beltonen.
mvg
Ik heb hetzelfde probleem met pay-and-go. De klantendienst slaagt er niet in voicemail af te schakelen, hoe dikwijls ik heb ook bel. De zeggen steeds dat ze het gedaan hebben, maar er verandert niets.
Zelfde vraag werd al gesteld hier=>
https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/krijg-voicemail-niet-afgeschakeld-34397?postid=546039
Ik heb ook een P&G en inderdaad wat de rinkeltijd betreft die kan je niet aanpassen wel als je abonnement hebt.
ter info wat hier vroeger ook nog werd gepost:
Voicemail Instellingen o.a. voicemail uitschakelen
Hoe kan ik voorkomen dat ik gebeld wordt door mijn voicemail? door
1231(Optie 4, Optie 1) te bellen vanuit uw Proximus nummer, uitschakelen
U belt hiervoor naar 1231 of 1969.
U kiest ervoor om uw Berichtmelding te wijzigen (optie 4).
Deze kan u daar deactiveren.
Dus probeer eens via 1231 of 1969 om te zien of het lukt
https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/krijg-voicemail-niet-afgeschakeld-34397?postid=546039
ter info wat hier vroeger ook nog werd gepost:
Voicemail Instellingen o.a. voicemail uitschakelen
Hoe kan ik voorkomen dat ik gebeld wordt door mijn voicemail? door
1231(Optie 4, Optie 1) te bellen vanuit uw Proximus nummer, uitschakelen
U belt hiervoor naar 1231 of 1969.
U kiest ervoor om uw Berichtmelding te wijzigen (optie 4).
Deze kan u daar deactiveren.
Dus probeer eens via 1231 of 1969 om te zien of het lukt
@ PCM
Dit topic is al drie jaar oud, misschien best afsluiten.
Dit topic is al drie jaar oud, misschien best afsluiten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.