Heb reeds van alles geprobeerd om voice mail uit te schakelen maar niets lukt.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
hebt u ook de 2u wachttijd in acht genomen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html
Alternatief kan u ook Het Proximus Team bereiken
• via dit Forum , door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
• via de chat op de supportpagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
hebt u ook de 2u wachttijd in acht genomen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html
Alternatief kan u ook Het Proximus Team bereiken
• via dit Forum , door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
• via de chat op de supportpagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
ik heb blijkbaar al een heel goeie opvolger ik kan het nu stilletjes aan wat rustiger aan gaan doen
Martin, u blijft! En ik word uw sidekick.
Wat denkt u daarvan?
Volledig verdwijnen bedoelde ik nu ook weer niet maar wat rustiger aan want op den duur zit je in dit forum diep verzeild zonder dat je het beseft, ik werk nu wel van thuis ook voor een call center en heb wel tijd tussendoor maar soms laat een mens zich veel te veel meesleuren zonder je het eigenlijk zelf goed beseft.
Ik reageer wel vaker te dramatisch.... It was a joke....
Werk ook voor een call center.... en tussen de calls door dus ook wat tijd om hier rond te neuzen.
Werk ook voor een call center.... en tussen de calls door dus ook wat tijd om hier rond te neuzen.
Hallo Simon
Ik heb al het programma gevolgd en mijn voice mail staat gedeactiveerd en toch schakelt mijn telefoon over na enkele keren bellen. Ik heb geen 2 uur gewacht maar dagen. Ik hoef helemaal geen voice mail.
Wie kan dit oplossen?
Groetjes
Ik heb al het programma gevolgd en mijn voice mail staat gedeactiveerd en toch schakelt mijn telefoon over na enkele keren bellen. Ik heb geen 2 uur gewacht maar dagen. Ik hoef helemaal geen voice mail.
Wie kan dit oplossen?
Groetjes
vraag het eens in een privébericht aan proximus of ze je hierbij kunnen verder helpen
privébericht versturen > Klik Hier
privébericht versturen > Klik Hier
Jij bent blijkbaar de opvolger van Elsa.
Pb verstuurd naar Proximus
Jij bent blijkbaar de opvolger van Elsa.
Dat is dan nogmaals het bewijs dat iedereen kan gemist worden, andere en betere
Ik ben nu wel nog niet volledig weg hé nog eens af en toe komen piepen of beter gezegd me meer bezig houden met de zaken die mij echt zeer interesseren.
Bedankt Nicky voor het oplossen van mijn probleem.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.