Beantwoord

Voicemail in het Frans

  • 22 October 2016
  • 7 reacties
  • 2311 Bekeken

Sinds kort heb ik een nieuwe smartphone en men heeft bij aankoop mijn Proximus simkaart vernieuwd, met behoud van nummer.
Nu ga ik via 1230 naar de voicemail toe en daar wordt ik in het Frans toegesproken, ik bel naar 6000 en men weet daar blijkbaar niet hoe ze mij kunnen helpen, men zegt dat kun je kiezen, ik vraag welke voorkeur nummer is dit, hij zegt dat er een 1 verschijnt als je belt???
Ik kies nogmaals 1230 en wederom Frans, later op de dag ga ik op de site bij Proximus kijken zie daar iets staan voicemail taal ect..... instellen, kies 1969. Ik kies dit nummer en daar wordt ik ook in het Frans aangesproken , daar ik geen Frans ken weet ik niet hoe ik dit moet verhelpen.
Is er iemand die raad voor me heeft of iemand die weet hoe ik in het Nederlands geholpen wordt.

Bij voorbaat dank

Met vriendelijke groeten
Ron
icon

Beste antwoord door Ron_07 22 October 2016, 21:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
1969: Kies optie 3 (mailboxinstellingen wijzigen), dan opnieuw optie 3 (algemene opties wijzigen), daarna optie 1 (taal instellen), kies optie 2 (nl), en tenslotte optie 2 (bevestigen)
Zie ook:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_config/particuliere/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/uw-voicemail-instellen.html.
Dus: 3 -- 3 -- 1 -- 2 -- 2
Reputatie 4
Nochtans volgens deze instructies zou het moeten lukken via 1969 - Menu
met opties 3 ->3 ->1 ->2 ->2
Ik heb net nogmaals de klantendienst 6000 geraadpleegd en deze keer zag de operater dat mijn voicemail in het Frans sond, hij ging dut aanpassen en ik moet mijn phone opnieuw opstarten en dan zou alles in het Nederlands zijn op de voicemail, dus ik wacht 10 minuten en doe dan de actie die men mij heeft meegedeeld.
Vincent ik wil je best geloven hoor maar als ik 1969 kies dan spreekt het bandje ook Frans, als het na de herstart nog niet goed is dan ga ik jou volgorde invoeren ook al is het bandje in het Frans.
Reputatie 4
Heb het getest op mijn gsm
Vincent, Marleen dank zij jullie beide is het nu in het Nederlands bedankt.
Reputatie 7
Badge +6
Prima en graag gedaan! Prettig weekend verder.