Hoe kan ik mijn voice mail op mijn GSM uitschakelen? Die werkt wel met een 'Pay en Go' kaart. Op de klantendienst wordt ik al enkele malen afgewimpeld en het gesprek verbroken. Mooi hé......
of als volgt
6000 vanuit uw Proximus gsm-nummer
optie 4, optie 2, optie 3 selecteren
om uw voicemail wijzigen(activeren of deactiveren)
6000 vanuit uw Proximus gsm-nummer
optie 4, optie 2, optie 3 selecteren
om uw voicemail wijzigen(activeren of deactiveren)
Neen, dat werkt allemaal niet. U krijgt dan iemand aan de lijn, die u laat stikken. Awel, awel, awel.......
Kunnen 'onze medewerkers' me daar geen antwoord opgeven a.u.b.?
Kunnen 'onze medewerkers' me daar geen antwoord opgeven a.u.b.?
A
Als u mij het oproepnummer geeft, verwijder ik de voicemail voor u.
Ik heb mijn oproepnummer verstuurd naar 'Onze medewerkers'. privé.
Bedankt.
Bedankt.
eens op hun site gekeken en daar vind ik het volgende :
https://admit.proximus.be/weblogin/LOG/login?lan=nl&?&laf=customer&lan=nl&functionid=postpaidvoicemailactivate&" style="text-decoration: underline;" target="_blank.
2. Hier ziet u de huidige status van uw voicemail (Geactiveerd of Gedeactiveerd). Als uw voicemail geactiveerd is, wijzigt u de status door het vakje 'Deactiveer uw voicemail' aan te vinken. U kunt uw voicemail op dezelfde manier opnieuw activeren. Klik daarna op de knop Configureren.
3. Voer de wijzigingen uit door te klikken op de knop Bevestigen.
Als u een factuur met een internet-, tv- of vastelijnabonnement hebt, dan moet u http://www.belgacom.be/contact" style="text-decoration: underline;" target="_blank om uw voicemail van uw gsm gratis te activeren of te deactiveren.
[/list]
De gevraagde wijziging is volledig gratis en wordt binnen de 2 uur doorgevoerd.
Wilt u zelf bepalen in welke gevallen iemand op uw voicemail terechtkomt? http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15963" style="text-decoration: underline;" target="_blank naar uw voicemail als uw lijn bezet is of wanneer u niet opneemt.
https://admit.proximus.be/weblogin/LOG/login?lan=nl&?&laf=customer&lan=nl&functionid=postpaidvoicemailactivate&" style="text-decoration: underline;" target="_blank.
2. Hier ziet u de huidige status van uw voicemail (Geactiveerd of Gedeactiveerd). Als uw voicemail geactiveerd is, wijzigt u de status door het vakje 'Deactiveer uw voicemail' aan te vinken. U kunt uw voicemail op dezelfde manier opnieuw activeren. Klik daarna op de knop Configureren.
3. Voer de wijzigingen uit door te klikken op de knop Bevestigen.
[/list]
De gevraagde wijziging is volledig gratis en wordt binnen de 2 uur doorgevoerd.
Wilt u zelf bepalen in welke gevallen iemand op uw voicemail terechtkomt? http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15963" style="text-decoration: underline;" target="_blank naar uw voicemail als uw lijn bezet is of wanneer u niet opneemt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.