Voetbal op tv overal werkt niet

  • 27 July 2014
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken


Hallo





ik heb me vorige week geabonneerd op het voetbal via de formule all foot. Op mijn beide tv's kan ik naar het voetbal kijken maar via de applicatie tv overal lukt dit niet. Zowel niet op mijn iphone als ipad. Ik krijg de melding dat ik een abonnement moet nemen op 11 en 11+ maar ik heb de optie all foot?





wie kan me helpen?





dank bij voorbaat

6 reacties

Badge


bij mij lukten de 11+ matchen due nu gespeeld worden in de US niet. Ik vermoed een licentie probleem/registratie probleem in de tv overal administratie









Voor TV-overal heb je toch een BC-verbinding of 3/4G nodig ? Werkt sowieso niet in het buitenland.


best een Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" style="border: 0px; font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-style: inherit; font-weight: inherit; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px 22px 0px 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(2, 20, 193); text-decoration: none; line-height: 1.225em; background: url(http://www.belgacom.be/assets/r-community/content/images/community/belgacomLogo17.png) 100% 1px no-repeat; en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'



net gedaan, zouden die op zaterdag ook antwoorden?


Ik heb vorige week Belgacom 11 geactiveerd via e services. Daar moest ik tijdens de activatie kiezen tussen Belgacom 11 op Belgacom tv of op TV overal.


Beiden aanvinken ging niet. Dus volgens mij kan je niet op beiden voetbal zien. Of zie ik dat verkeerd?



Dat denk ik niet, maar als het zo is, mogen ze hun abonnement houden.


hola accelerator



hola is toch alleen maar bedoelt om het probleem in het buitenland van Tv Overal te omzeilen


Belgacom 11 op Belgacom tv of op TV overal.


Beiden aanvinken ging niet



waarschijnlijk heb je nog een oud pack van voor 15 april 2012 ofwel hen je geen pack comfort of maxi


hola is toch alleen maar bedoelt om het probleem in het buitenland van Tv Overal te omzeilen



Hola heeft ook een programmaatje dat op de achtergrond werkt om uw browser te versnellen 'Hola accelerator', het was daarover dat ik het had.

Reageer