Via de decoder kan het onmiddellijk: je moet een 'aankoop pincode ' intoetsen, dat is standaard 1234 of 0000, tenzij je zelf een andere code hebt aangemaakt.
Laat eens weten of het gelukt is.
PS: je kan ook via de decoder je abo annuleren.
Daarom dat ik zeg dat ik bijna zeker ben dat het onmiddellijk is maar in geval karel zekerheid wil en een officieel antwoord wilt kan hij best bevestiging vragen aan een prox medewerker, maar daar is hij natuurlijk vrij in, ik wou het hem alleen maar meegeven.
En ondertussen heef Karel al heel wat inlichtingen gekregen zelf al komen die van mensen zoals wij die niet van Prox zijn ;-)))
Het abonnement annuleren gaat ook via de decoder.
Ja maar eigenlijk zeg ik maar dat omdat er dan mensen zijn die dit afdrukken om als bewijs te gebruiken bv meenemen naar de px winkel en dan ,horen ze daar zoals jij zegt, ja het is een community en daar kan iedereen vertellen wat hij zelf wilt.
Maar soit we hebben samen ons best gedaan om het zo duidelijk mogelijk te maken. :-)))
inderdaad dat kan je doen
ter info:
Je kan bijvoorbeld Proximus 11, 11 + of All Foot activeren via je decoder, via MyProximus via Proximus site.
- Via MyProximus:
mijn producten > tv > voetbal & op aanvraag > beschikbaar . Dat activeren kan wel 24 tot 48 u duren.
- Via je decoder:
On demand knop > activeer een optie > TV op aanvraag > naar rechts > voetbal
> daar kies je welke optie je wil > activeer deze optie.
- Ook de klantendienst op 0800 22 800 (7/7 tot 22u) kan dat voor je activeren
- Meer informatie over de opties en de tarieven vind je hier:
www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/tel...
- Opmerking:
per match kan je niet meer bestellen, er is geen "pay-per-view" meer beschikbaar.
(niets verplicht je echter om dat foot abo een maand lang te houden,
je betaalt voor de periode dat de optie geactiveerd is)
Volgens mij gaat dit het vlugst via de decoder zelf en ik denk zelf bijna onmiddellijk.
maar als je wil zeker zijn kan je altijd je vraag stellen aan het proximus Team hier.
eventueel via privé bericht -> Klik hier
Indien je het antwoord krijgt, laat het hier mss eens weten is altijd interessant voor ander forum lezers,
dank u.
Kijk Elsa, ik heb verschillende keren TV boeketten en voetbalpakketten geactiveerd en gedeactiveerd via My Proximus en telkens trad er zelfs na een kwartier een verandering op, één keer heb ik wel de decoder moeten herstarten.
@ Elsa: daarvoor is het een community zeker? ;-))))
We leren zelf ook nog wat bij: het is blijkbaar niet langer 24 à 48 u wachten op activatie via de klantendienst of MyProximus. Hoera dus.
Als al onze gezamenlijke inspanningen nu ook maar het gewenste resultaat geven.
Bestaat er eigenlijk ergens geen videootje ' Een optie activeren' of zo?
Eerlijk gezegd die video's gebruik ik nooit dus op dat gebied heb ik niet veel ervaring, ik wil dat allemaal zelf kunnen vinden, misschien stom maar ja er moeten van alle soorten zijn ;-))
Maar het zou mij niet verwonderen dat dit wel bestaat.
Hallo iedereen, misschien ben ik wel te snel, maar ik heb gisterenavond elf nog geactiveerd, een mail gekregen, maar nog niets zichtbaar. Is dit normaal ? Groetjes
de netspanning eens 5 seconden onderbreken van je decoder, (netstekker uittrekken of met de schakelaar achteraan)
Dan eens kijken of je wel voetbal kunt kijken
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.