Voetbal

  • 14 April 2017
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Problemen bij het zoeken naar waar men de zender vind waar men die voetbalmatch op uitzend.
Als ik dus in de week eens zie of er goede matchen zijn, en ik wil deze bekijken is het meestal een hels werk om ze te vinden. Ik heb het hier al eens gemeld dat vele zenders andere nrs. hebben. Maar nu maak ik dit precies bij die voetbalzenders ook al mee en dit is erg vervelend want als je dan via voetbal kalender ok gaat dan zoek hij wel al die beschikbare wedstrijden, maar ook al die foutieve informatie. Zo geeft hij voor vanavond 611 maar bij mij is dit 617 of 618 maar je bent wel 2 min bezig om het te vinden, omdat je eerst die wedstrijd moet opschrijven met ongeveer uur en dan kan je gaan zoeken.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Staan dan bij iedereen die nrs. correct? Of heeft er misschien niemand een abonnement? Wan als je nog niet eens ziet op wat kanaal die word uitgezonden. want nu ben ik nog niet weer eens van plan die 130 zenders allemaal te verplaatsen. Veel reactie zie ik niet en ik ga dit hier op zeggen als je nog niet op een degelijke wijze een wedstrijd kan klaarzetten die je wil zien. Is het ook belachelijk dat je een abonnement neemt. Ik heb gisteren trouwens eens gebeld met mijn vriend waar ik normaal naar toe ging om die match te zien van se week over IP TV en daar zou je ook al die wedstrijden kunnen volgen. Zelfs dan met Nederlandstalige commentaar die ze geven via Telenet. Dat is goed meegenomen. Want zo is dat geen werken al die nrs. die in dat boekje staan zijn bij mij blanco, en als je dan voetbal matchen wil zien moet je eerst via die balk werken. en ik weet nog uit een vroeger tijdperk van Belgacom dat dit niet waar was en dat dit altijd perfect verliep. Zie maar ik heb steeds een voetbal abonnement afgesloten. Mijn naam is nog steeds de zelfde hoor. Daarom versta ik het niet als er vroeger geen problemen mee waren hoe komt het dat ze er dan nu wel zijn?
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb dus nu zelf voor de 8 ste keer alle zenders terug gezet om met men eigen ogen te zien wat er gebeurt. Die zenders stonden toch nog maar enkel in blokken dus nu ben ik terug 10 dagen bezig maar ik kan je nu al zeggen die sportzenders van 11 staan goed als je ze vanaf het begin als je ze origineel zet. Vanaf je een zender begint te verzetten blijven die zenders niet meer staan. Volgens mij en ik denk dat ik er niet ver naast zit. Nu zit die balk vast als ik er één uit haal om te verzetten begint die balk volgens mij op losse pootjes te staan.

Reageer