Vitaliteit

  • 26 March 2012
  • 18 reacties
  • 853 Bekeken

Zonet op info pagina van BGCTV gelezen dat zender Vitaliteit per 31 maart verdwijnt.Komt er een andere zender in de plaats?

Iemand die hierover meer weet?

Mvg

Artie

18 reacties

't is niet zo dat belgacom deze zender schrapt, de zender houdt gewoon op te bestaan.

mvg
Ik denk dat dit voor de TS niks uitmaakt of ze schrappen of stoppen en dat hij gewoon wilt weten of er iets in de plaats komt!

groetjes,

Elsa
tsja Elsa, voor belgacom wel vind ik ... een zender die stopt is niet hun verantwoordelijkheid. moesten ze nu zelf beslissen van één of andere zender uit hun aanbod te halen zou je wel iets anders in de plaats verwachten.

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ze mogen eindelijk wél eens een "geste" doen tegenover hun nederlandstalige klanten vind ik. Wenkbrauw ophalen
Badge
Hier staat voorlopig 14 dagen verder dat de zender zijn uitzendingen gestaakt heeft.
er zijn al zo veel zenders gestopt zonder dat er 1 zender in de plaats gekomen is. (alleszins toch geen niet FR zenders).

Maar zoals Belgacom het graag zegt over concurrenten: "terwijl dat je hetzelfde mag betalen"
klachten ivm het verdwijnen van de zender "Vitaliteit" kan je richten naar de VMMa (de vlaamse mediamaatschappij), het zijn zij die de stekker uittrekken.

voor de fans van Ingeborg natuurlijk een groot verlies...

mvg
klachten ivm het niet vervangen van de vele verdwenen zenders uit het Belgacom basispakket, gelieve u te richten tot Belgacom, het zijn zij die voor geen vervanging zorgen.


Zenders die ondertussen niet meer in basis pakket van Belgacom TV zitten.

1) Vitaliteit

2) Move-On

3) Move-X

4) TMF Dance

5) MCM Top

6) Out TV

7) HallMark

😎 TMF Life HD

9) EXQI

10) Investigation Discovery - betalend geworden

11) TCM - betalend geworden

12) Eurosport 2 - betalend geworden

13) Extreme sports - betalend geworden

14) Discovery world - betalend geworden

15) Discovery science - betalend geworden

16) Travel channel - betalend geworden

17) BBC entertainment - betalend geworden - en geen ondertiteling (tnx william)

18) Zone Reality (tnx Tien)

19) MTV Brand New (tnx Tien)

20) France ô (tnx Tien)

21) ActionNow! (Tnx Tien in 2009 gestopt met haar uitzendingen en ook niet vervangen.)


Interactiviteit weggevallen, zonder enige informatie/communicatie:

1) Gouden gids (ging tijdelijk zijn...ahum..)

2) Witte gids (ging tijdelijk zijn...ahum..)

3) NMBS dienstregelingen (ging tijdelijk zijn...ahum..)

4) Vlaamse info paginas (heeft er maar een paar weken op gestaan, was te nederlandstalig)

5) E-mail (alleen op papier bestaan)


Andere mogelijkheden weggevallen, zonder enige informate/communicatie:

Fast forward (bv: X minuten doorspoelen)

Groene knop-mogelijkheid bij PVR: voor de huidige interface kon je met een simpele knop een programma op 30 dagen laten opnemen in het menu. Nu moet je een paar menu's door. (tnx Tien)

iZone van Anne via rode knop: je kan niet meer zien welke liedje er nu en straks zal zijn. Nu is het gewoon een verwijzing naar de Op Aanvraag-catalogus als je drukt op de rode knop. (tnx Tien)

...



(feel free to add stuff)


abbo prijs is wel gestegen van 9.9€ naar 13.3€. (25% duurder) En decoder prijs verhoogt van 6 naar 7€ (16% duurder)


Nota: uw klachten worden bij Belgacom wel gewoon geseponeerd.
Reputatie 5
Badge +2
Mooi overzicht van (bijna) vergeten zenders, Bart! (Move-X en Move-On, da's lang geleden!)

Nog zenders die erbij moet komen: Zone Reality (verdwenen en geschrapt in stilte), MTV Brand New (vervangen door VH1 Classic) en France ô (geschrapt).

VMMa heeft btw nooit iets moeten hebben van Vitaliteit: als je bewust kiest om enkel herhalingen uit te zenden, moet je niet verbaasd zijn dat je amper kijkers trekt. Vitaliteit was in 2007 tot eind 2009 de best bekeken digitale tv-zender (voor Acht en EXQI Sport). VMMa heeft bewust de dood van Vitaliteit ingeleid en kan nu rustig schrappen in stilte.

Mvg
tnx Tien. heb lijstje geupdate.
bedankt Bart, is inderdaad een mooi overzicht

we betalen meer voor minder, maar ja... wat is er niet duurder geworden....... tijd dat het nog eens écht crisis wordt

mvg
@xenne..wat is er niet duurder geworden: belgacom TV voor de franstaligen, want die hebben wel een hoop zenders erbij gekregen StoerHebberig

geef toe, het is toch 'frustrerend' als je zo'n lijstje ziet, en dan de reklame van Belgacom hoort over Telenet, waar ze zeggen dat er X kanalen weggenomen worden bij Telenet zonder prijs daling.(terwijl ze natuurlijk wel digitaal beschikbaar zijn).. terwijl ze (belgacom) zelf een stuk erger zijn.
Natuurlijk zal een nieuwe klant hier weinig van merken, omdat ze geen 'weet' hebben dat die zenders er ooit geweest zijn, maar mensen die al iets langer Belgacom tv hebben wel uiteraard..
tsja, Bart

een zender meer of minder, daar ga ik niet wakker van liggen...ik zal misschien wel niiet represatief zijn, maar echt veel tijd om tv te kijken heb ik niet meer

het enige jammere is dat Eurosport 2 in pakket gestoken is (en bij de concurrentie niet nota bene), ook jammer dat de we nagenoeg niets gaan zien van play off 1

voor de rest kijk ik zo'n beetje naar dezelfde zenders, van mij mogen ze gerust nog wat zenders dumpen, als daar een prijsdaling tegenover staat

mvg
Reputatie 6
Badge +1
BBC Entertainment is ook betalend geworden. Bij Telenet in basis met NL ondertiteling, bij BGC geen ondertiteling.
"een zender meer of minder, daar ga ik niet wakker van liggen...ik zal misschien wel niiet represatief zijn, maar echt veel tijd om tv te kijken heb ik niet meer"


een zender meer of minder, ok.
Maar er zijn er al minstens 20 minder.. das natuurlijk wel een verschil :)


Reputatie 5
Badge +2
Nog enkele zaken die verdwenen zijn Bart ;)

- ActionNow!: in 2009 gestopt met haar uitzendingen en ook niet vervangen.

- Groene knop-mogelijkheid bij PVR: voor de huidige interface kon je met een simpele knop een programma op 30 dagen laten opnemen in het menu. Nu moet je een paar menu's door.

- iZone van Anne via rode knop: je kan niet meer zien welke liedje er nu en straks zal zijn. Nu is het gewoon een verwijzing naar de Op Aanvraag-catalogus als je drukt op de rode knop.

Als ik er nog op enkele zaken kom, zal ik het hier posten ;)

Mvg
Is het niet beter om die lijst van Bart onder een nieuwe topic met een relevante Titel onder te brengen dan onder de titel "vitaliteit"

En zo kan de lijst met wat allemaal is wegevallen regelmatig geupdated worden


Elsa
Ik vind het raar dat telenet iedere deze maand weer een reeks zenders toevoegd. Op belgacom tv is er deze maand weeral niets toegevoegd. Duitse zenders is blijkbaar een taboo bij belgacom en ze geven daar nogthans goede programma's die ik soms wil opnemen. BBC Entertainment ik betaal hiervoor maar ik vind dat niets zonder nederlandse ondertitels mijne maat heeft telenet en die heeft er ondertitels op en deze zit in een niet betalend pakket waarom moeten wij betalen voor een zender die niet eens nederlands ondertitelt is ???

Reageer