Ik heb net ontdekt dat er alle dagen data gedownload wordt via mijn vaste internetverbinding. Telkens op hetzelfde tijdstip en met een verbindingsduur van 24 uren (?). Ik zie regelmatig 200MB, 800MB tot zelfs 3.5GB in de lijst verschijnen.
Onze computer wordt soms dagen niet gebruikt. Bizar (voor een leek) dat er alle dagen dan gedownload wordt.
Mijn totaal verbruik komt niet in gevaar, maar dit voelt heel vreemd aan. Alsof er iemand constant meekijkt.
Wat kan hier mis zijn?
01/07/2017 03:04:10 22h 59m 4s 24 417 Kb 508 573 Kb Vast Internet
02/07/2017 02:04:13 24h 0m 56s 17 206 Kb 307 282 Kb Vast Internet
03/07/2017 02:05:09 24h 0m 0s 14 464 Kb 159 784 Kb Vast Internet
04/07/2017 02:05:09 24h 0m 8s 94 Kb 440 Kb Vast Internet
05/07/2017 02:05:17 23h 59m 53s 7 218 Kb 289 070 Kb Vast Internet
06/07/2017 02:05:10 24h 0m 1s 60 335 Kb 3 453 519 Kb Vast Internet
07/07/2017 02:05:11 24h 0m 30s 5 685 Kb 93 685 Kb Vast Internet
08/07/2017 02:05:41 23h 59m 12s 9 887 Kb 203 630 Kb Vast Internet
09/07/2017 02:04:53 24h 0m 18s 25 095 Kb 147 054 Kb Vast Internet
10/07/2017 02:05:11 24h 0m 2s 2 891 Kb 12 865 Kb Vast Internet
11/07/2017 02:05:13 24h 0m 0s 2 860 Kb 28 221 Kb Vast Internet
12/07/2017 02:05:13 23h 59m 42s 10 454 Kb 230 849 Kb Vast Internet
13/07/2017 02:04:55 24h 0m 18s 870 Kb 6 049 Kb Vast Internet
14/07/2017 02:05:13 23h 59m 39s 99 Kb 417 Kb Vast Internet
15/07/2017 02:04:52 24h 0m 11s 6 644 Kb 27 257 Kb Vast Internet
16/07/2017 02:05:03 24h 0m 8s 28 879 Kb 807 527 Kb Vast Internet
17/07/2017 02:05:11 24h 0m 10s 99 Kb 492 Kb Vast Internet
18/07/2017 02:05:21 23h 59m 46s 3 823 Kb 18 542 Kb Vast Internet
19/07/2017 02:05:07 23h 59m 55s 147 Kb 573 Kb Vast Internet
20/07/2017 02:05:02 24h 0m 11s 10 432 Kb 453 889 Kb Vast Internet
21/07/2017 02:05:13 23h 59m 56s 3 987 Kb 60 316 Kb Vast Internet
22/07/2017 02:05:09 23h 59m 55s 28 046 Kb 809 082 Kb Vast Internet
23/07/2017 02:05:04 24h 0m 7s 36 646 Kb 46 037 Kb Vast Internet
Sven
Bladzijde 1 / 1
zie ook deze uitleg:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onbekend-downloadverbruik-39861
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onbekend-downloadverbruik-39861
Dag Sven,
Wat Martin heeft doorstestuurd is alvast een goede tip.
Ik kan jammer niet zien wat je doet, maar het kan natuurlijk ook nog komen als je Netflix op de decoder of tv kijkt.
Gr.
Jimmy
Wat Martin heeft doorstestuurd is alvast een goede tip.
Ik kan jammer niet zien wat je doet, maar het kan natuurlijk ook nog komen als je Netflix op de decoder of tv kijkt.
Gr.
Jimmy
Ik zal de tip als eerste uitvoeren! Hartelijk dank!
Geen Netflix van toepassing bij ons.
Ik hou jullie op de hoogte!
Geen Netflix van toepassing bij ons.
Ik hou jullie op de hoogte!
Installeer een "trafic monitor" op uw PC ...
bvb https://www.technorms.com/40297/monitor-internet-traffic-on-home-pc
bvb https://www.technorms.com/40297/monitor-internet-traffic-on-home-pc
Bekijk mijn reactie in dit topic: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onbekend-downloadverbruik-39861?postid=581238
Hoe komt het dat ik plotseling geen details van mijn internetverbruik meer kan raadplegen? Is dat bij jullie ook het geval? Deze functie lijkt verdwenen te zijn ...
soms lukt het bij mij en dan soms weer niet !!
Martin, onze vrienden van Proximus hebben de details definitief offline gezet, denk ik. Ik kan al dagen geen details meer zien. De tekst "klik hier voor meer details" bij "internet" is verdwenen.
Mijn verbruik stond op 7,88 GB. Vandaag op 7 GB. Zelfs de details na de komma krijgen we niet meer te zien.
Los daarvan wil dit wel zeggen dat mijn probleem opgelost lijkt te zijn. Het wachtwoord van de wifi aanpassen, was voor mij niet de juiste oplossing. Wel het uitschakelen van de FON.
Bedankt voor de hulp iedereen!
Mijn verbruik stond op 7,88 GB. Vandaag op 7 GB. Zelfs de details na de komma krijgen we niet meer te zien.
Los daarvan wil dit wel zeggen dat mijn probleem opgelost lijkt te zijn. Het wachtwoord van de wifi aanpassen, was voor mij niet de juiste oplossing. Wel het uitschakelen van de FON.
Bedankt voor de hulp iedereen!
Nu je zegt uitschakelen van fon was de oplossing, dan veronderstel ik dat het ook zou opgelost geweest zijn door je fon paswoord te veranderen?
Fon Trafic wordt niet meegeteld dus als dat de oorzaak is dan is dat een fout van Proximus
De traffic die wordt meegeteld is:
- internet verbruik via de lan/wifi op je router van alle devices ermee verbonden ( gamen, surf, mail you tube, facebook, peer to peer programm's, etc)
- Fon enkel je verbruik via je eigen account op alle devices waarmee je een fon.hotspot verbinding maakt met deze account
- netflix
- Proximus tv app op al je devices waarje dus ook me verbindt met de account verbonden aan dit abonnement
- smarttv; etc..
Mvg sabine
- internet verbruik via de lan/wifi op je router van alle devices ermee verbonden ( gamen, surf, mail you tube, facebook, peer to peer programm's, etc)
- Fon enkel je verbruik via je eigen account op alle devices waarmee je een fon.hotspot verbinding maakt met deze account
- netflix
- Proximus tv app op al je devices waarje dus ook me verbindt met de account verbonden aan dit abonnement
- smarttv; etc..
Mvg sabine
of op één of ander manier is er iemand die aan het fon wachtwoord geraakt is
Fon Trafic wordt niet meegeteld dus als dat de oorzaak is dan is dat een fout van Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.