Beantwoord

Videoclip in reclame Proximus?

  • 8 April 2016
  • 2 reacties
  • 1219 Bekeken

Dag iedereen,

Ik heb een vraag over de recente TV-reclame voor Proximus TV diensten. Het gaat over het reclamefilmpje waarin de ene dame aan de andere vraagt of ze gisteren TV heeft gekeken, waarop er een heleboel mannen "Voetbal-Voetbal" beginnen roepen, en ze uiteindelijk naar haar programma zit te kijken op een tablet.

Op die tablet wordt er een videoclip getoond, en we hebben een weddenschap lopen over welke videoclip dit nu precies is. De clip toont een dame in een zwarte outfit samen met een band eveneens in zwarte kledij.

Ik (wij) zouden het erg fijn vinden, moest iemand (van Proximus) ons kunnen melden welke videoclip dit is!

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erik_030 18 April 2016, 11:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Geen idee wat de clip is, maar het reclame filmpje kun je hier op youtube vinden. Daar kun je het pauzeren zoveel je wil 🙂. Ik hoop dat je de naam van de clip kan terugvinden.
Hey Mojo,

ik heb het nagevraagd bij ons reclamebureau.

Ik hoopte hier alle info te kunnen geven maar helaas. Dit is een beeld dat uit een databank komt (http://cache3.asset-cache.net/ft/498557417.mp4?v=1&g=fs3|1|FPFF|57|417&s=192_srp). Meer gegevens zijn er niet ter beschiklking.

Dus die weddenschap, vergeet die maar :)

Nog een fijne dag.

Erik

Reageer