Beste,
Meestal ontvang ik via mail doc. ivm Belgacom-Proximus. Dit is altijd in de franse taal en daar ik nederlandstalig ben vind ik dit niet zo gepast. Ik ben uiteraard belg en hou van beide landstalen maar toch verkies ik mijn moedertaal nl. het nederlands. Ik heb dit eerder reeds telefonisch doorgegeven maar blijkbaar zonder gevolg. Mag ik u vragen om in het vervolg alle mail-correspondentie door te sturen in de nederlandse taal.
grt.
Bladzijde 1 / 1
stuur misschien anders eens een privé bericht naar Eva
Eva van Belgacom
mvg
Eva van Belgacom
Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!
|
mvg
Ik heb hetzelfde probleem . Sinds enige tijd zijn alle mail dokumenten in het frans. Zoals de meeste vlamingen ben ik perfect in staat om dat te lezen, maar aangezien ik een nederlandstalige account heb vind ik het gewoon een gebrek aan respect. Het dient waarschijnlijk een of andere statistiek zoals we gewoon zijn en ik vraag me af of er nog dergelijke gevallen zijn. Wij vlamingen hebben de gewoonte om onze schouders eens op te halen en te zeggen :'Och ja' , maar ik vraag me af of Maingain in de raad van bestuur zit...
Er zijn inderdaad in nog een aantal topics meldingen van franstalige mails/telefoons van Belgacom naar klanten. Het lijkt alsof er voor een hoop klanten een en ander is misgelopen met de taalrol in de Belgacom db en dat deze verkeerd staat. Als klant kan je dat in e-services blijkbaar zelf niet corrigeren.
Zoals Bart in een ander topic opmerkte: gelukkig zijn de Belgacom facturen wél steeds in de juiste taal ;)
Zoals Bart in een ander topic opmerkte: gelukkig zijn de Belgacom facturen wél steeds in de juiste taal ;)
Ja dat is ook een universele taal die iedereen begrijpt namelijk de Eurotaal
groetjes
Elsa
groetjes
Elsa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.