jaren bij Proximus altijd tijdig betaald , en dan op eens een "laatste aanmaning voor dagvaarding"
bij nazicht geen enkele openstaande factuur.
Na uren zoeken op "My proximus" nog steeds geen antwoord kunnen vinden.
Tracht maar eens iemand telefonisch te bereiken om meer duiding of een oplossing voor het probleem te vinden....... Dit is blijkbaar onmogelijk....... Proficiat PROXIMUS
Ik was voor de laatste maand een gebruiker ......
Bladzijde 1 / 1
Hallo Elena 5353,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Laat je niet afschrikken met dreigementen!
Ga die rechtzaak aan.
Als je alles betaald heb win je altijd en eis meteen een vergoeding voor alle onrecht wat je wordt aangedaan!
Ga die rechtzaak aan.
Als je alles betaald heb win je altijd en eis meteen een vergoeding voor alle onrecht wat je wordt aangedaan!
Als je een bericht van dagvaarding ontvangt zal dat niet zomaar zijn... Misschien van adres veranderd en dit nooit doorgegeven? Is vaak de oorzaak van dit soort toestanden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.