Beste,
Ik heb momenteel een website online (funnypuppyschool.net) en ik wil de inhoud die online staat wegnemen.
Hoe doe ik dat ???
Met vriendelijke groeten,
Michel Lanckmans
Bladzijde 1 / 1
De standaardprocedure is inloggen op uw webruimte via FTP en de bestanden verwijderen.
De details (naam en login van ftp-server) zal u moeten vragen aan de firma die uw hosting verzorgt. Indien dit Belgacom is, kan u hier uw klantnummer of login posten, dan zal men dit hier voor u nakijken.
De details (naam en login van ftp-server) zal u moeten vragen aan de firma die uw hosting verzorgt. Indien dit Belgacom is, kan u hier uw klantnummer of login posten, dan zal men dit hier voor u nakijken.
Beste MLASdeBxL,
Ik ziie da je domeinnaam gelinkt is aal de gratis webspace. Je moet dus via een FTP programma (FileZilla, SmartFTP...) inloggen op je webruimte en de bestanden/mappen allemaal verwijderen.
Hiervoor gebruik je de volgende gegevens:
ftp server: users.skynet.be
poort: 21
login: fb******
paswoord: het paswoord van je webruimte
Eva.
Ik ziie da je domeinnaam gelinkt is aal de gratis webspace. Je moet dus via een FTP programma (FileZilla, SmartFTP...) inloggen op je webruimte en de bestanden/mappen allemaal verwijderen.
Hiervoor gebruik je de volgende gegevens:
ftp server: users.skynet.be
poort: 21
login: fb******
paswoord: het paswoord van je webruimte
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.