Beste,
Ik kreeg onlangs een mail dat mijn klacht met ref.27372502 is afgesloten dd 1 augustus 2016.Raar want tot op heden heb ik geen enkel antwoord of reactie ontvangen op mijn vraag om mijn oude afstandsbediening (met oud logo Belgacom) te vervangen door een nieuwe afstandsbediening (met nieuw logo Proximus) en met mogelijkheid tot aansluiten op mijn nieuwe decoder via radiofrequenties.De nieuwe handleiding (afgeleverd bij het ophalen van mijn nieuwe decoder) is immers gebaseerd op deze vernieuwde afstandsbediening.Alsnog hopende op een oplossing,mijn dank voor uw welwillende medewerking
Bladzijde 1 / 1
kan je in een proximus center omruilen
Beste,
een ouder type afstandsbediening kun je kosteloos gaan inruilen in een telecenter van Proximus
hieronder de link hoe je afstandsbediening via RF doet werken
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties.html
mvg sabine
een ouder type afstandsbediening kun je kosteloos gaan inruilen in een telecenter van Proximus
hieronder de link hoe je afstandsbediening via RF doet werken
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties.html
mvg sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.