versterken wifi signaal

  • 4 March 2012
  • 1 reactie
  • 1399 Bekeken

Kan er mij iemand in niet al te technische bewoordingen uitleggen hoe ik mijn wifi-signaal kan vrterken zodat ik ook op 2e verdiep probleemloos kan internetten. draadloos uiteraard. ik heb een versterker van tp-link aangeschaft, maar kan die blijkbaar niet laten samenwerken met mijn bbox : probleem is dat ik het dsn-server-adres van belgacom zou moeten ingeven, maar dan geraak ik niet meer op internet. laat ik dit adres leeg dan lukt het wel, maar vermoed ik dat ik niet via mijn versterken passeer (t.t.z. mijn signaal sterkte is niet beter dan voorheen). mijn versterker verschijnt ook niet in het overzicht van mijn internet-verbindingen. p.s. pc = windows7.

1 reactie

dat is het probleem niet : het probleem is dat ik die vertsrker moet kunnen laten samenwerken met mijn bbox : probleem is dat ik het dsn-server-adres van belgacom zou moeten ingeven, maar dan geraak ik niet meer op internet. laat ik dit adres leeg dan lukt het wel, maar vermoed ik dat ik niet via mijn versterken passeer (t.t.z. mijn signaal sterkte is niet beter dan voorheen). mijn versterker verschijnt ook niet in het overzicht van mijn internet-verbindingen. p.s. pc = windows7.

Reageer