Wat mij opvalt is dat er verschillende logins en wachtwoorden bestaan voor verschillende items voor één en dezelfde gebruiker. Zeer verwarrend allemaal.
Zo zijn er verschillende logins en wachtwoorden voor :
- e-services
- je mailboxen
- je internetverbinding
- belgacom community
Zo heb ik een tijdje geleden via e-services een wachtwoord veranderd (ik dacht dat er maar één was voor al deze diensten) en plots had ik geen internet en e-mail meer ! Ik had zonder dat ik het wist het wachtwoord van mijn internetverbinding bij skynet veranderd ! Enkel bellen naar de helpdesk van belgacom heeft dit probleem verholpen.
Vinden jullie ook niet dat dit alles van het goede te veel is ?
Bladzijde 1 / 1
Gelukkig zijn dit allemaal verschillende wachtwoorden voor dingen die toch allemaal met elkaar te maken hebben.
Stel dat iemand jouw wachtwoord weet te achterhalen, dan kan deze persoon meteen je e-services op, jouw login gebruiken om een verbinding te maken op een andere plaats, de nodige illegale content te downloaden, jouw gegevens aan te passen, hier wat lopen te posten onder jouw naam...
Indien je desondanks toch overal hetzelfde paswoord wil gebruiken, kan je dit via e-services aanpassen voor zowel E-services, mailboxen, internetverbinding. Hier in de community kan je via je profiel ook je paswoord veranderen.
Stel dat iemand jouw wachtwoord weet te achterhalen, dan kan deze persoon meteen je e-services op, jouw login gebruiken om een verbinding te maken op een andere plaats, de nodige illegale content te downloaden, jouw gegevens aan te passen, hier wat lopen te posten onder jouw naam...
Indien je desondanks toch overal hetzelfde paswoord wil gebruiken, kan je dit via e-services aanpassen voor zowel E-services, mailboxen, internetverbinding. Hier in de community kan je via je profiel ook je paswoord veranderen.
Ok, bedankt voor je reactie.
Geert1964
Geert1964
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.