Begin oktober Pack Tel. + Internet + TV besteld, installatie (was nog Tel. + Internet (ADSL)) voor 19/10. Een jonge technieker komt, begin en krijgt geen signaal op 1 kabel. Ondertussen schakelt hij internet om, dus ik zit zonder. 21/10 komt een andere technieker aan de kabels werken, vindt de oorzaak niet echt, maar brengt wel de aansluiting buiten in orde. Na een telefoontje op 26/10 naar de technische/klantendienst komt een andere technieker de aansluiting in orde brengen. Terug internet (en een pak sneller...), net geen volle 8 dagen zonder internet gezeten!
OK, nu factuur afwachten. Blijkt er de op factuur toegekende 15 + 15 + 10 + 6 € plots 44 € totale korting wordt. Bovendien kloppen de activatie/deactivatiedata ook niet, geen enkele valt op 27/10. Het gaat maar om een paar €, maar toch.
En als klap op de vuurpijl blijkt de "gratis TV", de Samsung voor 1€ ook niet voor ons te zijn, hoewel de klantendienst op 26/10 wel bevestigde dat we in aanmerking kwamen! Ik zou graag wete waar men zich op baseert om die TV niet toe te kennen!
Groetjes,
Lynne
P.S.: nog mensen gelijkaardige "kemels" voorgehad?
Edit: Het was niet duidelijk dat het om se Samsung actie ging
Bladzijde 1 / 1
Neemt U best opnieuw eens contact op met de klantendienst op 080022800. Ik heb ook in het verleden bij de start van het pack wel eens problemen gehad en zijn toen via de klantendienst volledig in orde geraakt.
TV niet gratis voor jou? Wat is de reden? Wordt je abonnement misschien gedeeltelijk betaalt door je werkgever?
Beste lynne,
Hiervoor neemt u best contact op met de klantendienst, op het gratis nummer 0800 22 800.
Aan de hand van uw klantnummer en telefoonnummer kan de klantendienst u verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hiervoor neemt u best contact op met de klantendienst, op het gratis nummer 0800 22 800.
Aan de hand van uw klantnummer en telefoonnummer kan de klantendienst u verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Doen doe ik ook vandaag
Wat de gratis tv betreft( voor 1€)---deze hadden ze mij ook toegekend en na installatie van belgacom TV bleek dat ik reeds internet en telefonie bezat-------dus na installatie van belgacomTV kon ik ook zoals jij fluiten naar mijn samsung TV
Lijkt mij vrij logisch, die tv is énkel voor nieuwe internet- en tv klanten, staat duidelijk in de voorwaarden me dunkt.
Mvg
Mvg
@ xenne: waar zie jij in de voorwaarden staan dat het om een nieuwe AANSLUITING (voor internet en/of tv) moet gaan?
van de belgacom-action-tv.be site geplukt:
"Aanbieding beperkt tot de eerste 10.000 klanten. Ontvang een 22''-Samsung-televisie voor € 1 of een terugbetaling van € 200 op een Samsung-televisie (minstens 32" LED Smart tv) voor elk nieuw abonnement van minstens 12 maanden op Belgacom Internet Comfort, Favorite of Intense en Belgacom tv.
Om te kunnen genieten van deze actie, moet u zich inschrijven op deze website. Dit kunt u tot maximaal 1 maand na aankoop van Belgacom Internet en Belgacom TV.
U ontvangt binnen maximaal 30 dagen na de installatie van Belgacom tv en Internet uw terugbetaling van € 200 of uw 22'' televisietoestel. Een enkele terugbetaling per televisietoestel en per abonnement. De geldigheid van deze actie is afhankelijk van de beschikbaarheid van Belgacom tv in uw zone.
Aanbieding niet cumuleerbaar met andere promoties, behalve met de promotie 'gratis installatie en activering'.
Aanbieding niet geldig voor klanten die een Pack nemen met een gsmabonnement Generation MTV of Generation XL.
De algemene voorwaarden en de lijst met de televisietoestellen die in aanmerking komen vindt u onder de tab 'Tv-catalogus'."
En men is zo vriendelijk geweest om "uw nieuw jaarcontract" op PAPIER te bevestigen. Als dat geen nieuw contract van 12 maanden is weet ik het ook niet meer...
Groetjes,
Lynne
van de belgacom-action-tv.be site geplukt:
"Aanbieding beperkt tot de eerste 10.000 klanten. Ontvang een 22''-Samsung-televisie voor € 1 of een terugbetaling van € 200 op een Samsung-televisie (minstens 32" LED Smart tv) voor elk nieuw abonnement van minstens 12 maanden op Belgacom Internet Comfort, Favorite of Intense en Belgacom tv.
Om te kunnen genieten van deze actie, moet u zich inschrijven op deze website. Dit kunt u tot maximaal 1 maand na aankoop van Belgacom Internet en Belgacom TV.
U ontvangt binnen maximaal 30 dagen na de installatie van Belgacom tv en Internet uw terugbetaling van € 200 of uw 22'' televisietoestel. Een enkele terugbetaling per televisietoestel en per abonnement. De geldigheid van deze actie is afhankelijk van de beschikbaarheid van Belgacom tv in uw zone.
Aanbieding niet cumuleerbaar met andere promoties, behalve met de promotie 'gratis installatie en activering'.
Aanbieding niet geldig voor klanten die een Pack nemen met een gsmabonnement Generation MTV of Generation XL.
De algemene voorwaarden en de lijst met de televisietoestellen die in aanmerking komen vindt u onder de tab 'Tv-catalogus'."
En men is zo vriendelijk geweest om "uw nieuw jaarcontract" op PAPIER te bevestigen. Als dat geen nieuw contract van 12 maanden is weet ik het ook niet meer...
Groetjes,
Lynne
mijn reply was eigenlijk bedoelt voor victor 17942
hij had reeds internet en telefonie, en valt dus uit de boot mijn inziens
jouw situatie is me nog steeds niet echt duidelijk... welke produkten had je al?
zie ook http://www.belgacom-actie-tv.be/action.php staat in het groot:
Om van deze actie te genieten, moet u eerst en vooral nieuwe Belgacom TV- en internetklant worden tussen 7 en 27 november 2011.
enige wat me niet duidelijk is, stel je hebt enkel telefoon - kan je dan aanspraak maken op die tv voor €1 of moet je echt totaal nieuwe klant zijn, en mag je dus geen klantennummer hebben?
mvg
hij had reeds internet en telefonie, en valt dus uit de boot mijn inziens
jouw situatie is me nog steeds niet echt duidelijk... welke produkten had je al?
zie ook http://www.belgacom-actie-tv.be/action.php staat in het groot:
Om van deze actie te genieten, moet u eerst en vooral nieuwe Belgacom TV- en internetklant worden tussen 7 en 27 november 2011.
enige wat me niet duidelijk is, stel je hebt enkel telefoon - kan je dan aanspraak maken op die tv voor €1 of moet je echt totaal nieuwe klant zijn, en mag je dus geen klantennummer hebben?
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.