verschil tussen V3 EN V4 decoder ivm IR8 marmitek

  • 28 November 2011
  • 8 reacties
  • 1858 Bekeken

op mijn v4decoder werkte het systeem IR 8 marmitek perfect .ik heb mijn decoder moeten omruilen

om datik niet meer kon zappen;Ze hebben mij een V3 decoder doen aankopen al hoewel ik uitdrukkelijk

gevraagd heb of er een verschil was.in de belgacom winkel zeiden ze dat er geen verschil was;Maar op mijn V3

decoder werkt het systeem niet.

iemand ervaring ?hoe dat mogelijk is?

8 reacties

geen idee what IR8 marmitek juist is

maar 't is beetje vreemd dat je nog een ouder type van decoder meekreeg... de V4 decoder is zeker niet identiek aan de V3. op papier is de V4 beter, meer geheugen en grotere harde schijf onder andere

ùvg

Reputatie 7
Badge +1
Geen verschil tussen V3 en V4 ?????? kom nou ! V4 heeft

  • snellere processor
  • dubbel zoveel RAM (512MB)
  • dubbel zoveel harde schijf (320GB)
  • modernere display
  • volledig andere design (maar kwestie van smaak)
  • echter maar 1 scartuitgang
Ik vind het bijna bedrog dat ze je een V3 in aankoop aansmeren om van hun oude stock af te geraken ! hopelijk heb je die maar 99€ betaald en geen 199€ ! De V3 of V3b (zelfde chassis maar andere carrosserie) komen hoogstens in aanmerking voor een 2e of 3e TV.

Overf je probleem met IR8 marmitek kan ik helaas niks zeggen. Hopelijk kan Eva hier nog iets aan doen.
Hier
Normaal zou dit toch moeten werken zelf al is dat een V3 decoder als je de v3 afstandsbediening gebruikt !

Je IR signaal gaat gewoon door het IR8 systeem naar je decoder V3 je moet wel de zuigtap op de goeie plaats zetten op het venstertje van je decoder V3
@ Linda,

Heb je het probleem kunnen oplossen ?

mvg,
Badge +1
De V3 werk wel met een IR8 marmitek. Ik heb dit zelf en dit werkt hier. Het is wel zoeken waar de IR ontvanger zich bevind op de decoder.
Ok, dan zal dat ook wel het probleem geweest zijn van Linda veronderstel ik !
mvg,

Reageer