Beste,
De laatste week heb ik al meerdere malen vastgesteld dat ik tijdens het surfen opeens verbinding met het internet verlies. Belgacomtv werkt nog perfect maar er is geen internetconnectie (@ symbool valt weg).
De enige oplossing is modem herstarten, deze morgen zelfs 2x moeten herstarten.
Enig idee wat dit kan zijn?
fc502116
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Eens me de technische helpsdesk bellen en een lijncheck laten uitvoeren denk ik. 0800 22700 tot 22.00 uur bereikbaar.
Beste SpArkLeS,
Wij hebben uw lijn gemeten en wij vinden geen problemen. Om de 36uur krijgt u van ons een nieuw IP-adres. Dit gebeurt bij u telkens rond 6u30 en 18u30. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit de verbrekingen dat u ziet.
U kan dit aanpassen door uw modem op een andere tijdstip(die u beter ligt) te herstarten.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Wij hebben uw lijn gemeten en wij vinden geen problemen. Om de 36uur krijgt u van ons een nieuw IP-adres. Dit gebeurt bij u telkens rond 6u30 en 18u30. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit de verbrekingen dat u ziet.
U kan dit aanpassen door uw modem op een andere tijdstip(die u beter ligt) te herstarten.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.