Beantwoord

Verlies Sim en Telefoon : helpdesk onbereikbaar

  • 27 April 2017
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Mijn echtgenote haar telefoon is gestolen in het buitenland. Ik probeer hier de sim kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk (die tot middernacht bereikbaar zou zijn) is niet te bereiken.

Ik hoop dat daar in Peru nu niemand Intl aan het bellen is en dat wij er moeten voor opdraaien.
Groeten
Stefan
icon

Beste antwoord door NickyL 28 April 2017, 11:42

Bekijk origineel

3 reacties

ter info: hier zullen ze na 22u niet meer reageren op het forum
reageren ze ook niet op het nummer 6000

Dat is wat op hun forum staat:
Vanuit België
0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland
+32 475 15 60 00 gratis
Openingsuren
Technische vragen: Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm: We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen: Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
Reputatie 5
Badge +3
Dag Stefan, graag het betrokken nummer via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, breng het alvast meteen in orde! Groetjes, Nicky
Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn schoonmoeders gsm gestolen/verdwenen in het ziekenhuis. Op de website staat 24/7 maar dit klopt toch niet. Wanneer je belt .... gelieve tijdens de openingsuren terug te bellen. Typisch Belgacom zeker.

Reageer