Verkoop Blankenberge

  • 15 May 2017
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

ik koop voor mijn echtgenote een nieuwe tel. verander terzelfder tijd van pay en go naar abbonement en vraag om deze in mijn pakket op te nemen. Blijkt na twee dagen dat het verbruik reeds de 10€ heeft overschreven, en bel de technische dienst, daar blijkt het abonnement op de naam van een vzw gezet te zijn, die op mijn adres staat. Maar die geen klant meer is bij Proximus, en nog beter de verkoopster te Blankenberge beweerd dat het geld die nog op de pay en go kaart staat zal gebruikt worden of liever toegevoegd orden aan het abonnement, blijk dus niks van waar te zijn. Na telefoon met de klantendienst beloofd mij men een bericht nadat alles geregeld is, niks gezien natuurlijk, vandaag terug telefoon naar de klantendienst beloofd men mij een mail waarin ik de gegevens moet doorgeven en zo zal de zaak binnen de 72 uren geregeld zou zijn. Heb jij al een mail gezien?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Johan,

Kan je ons de betrokken gegevens bezorgen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we het graag na.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer