Verkeerde info via Hello Belgacom app

  • 5 May 2012
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds de omschakeling naar internet overal op april doet mn hello belgacom app raar op mn smartphone. Ik heb een mobile internet overal met een sim/usb stick op laptop (250 mb) en op mn gsm ook 250 mb inbegrepen in mn MTV abo. Als ik echter mn verbruik check via de hello belgacom app op mn gsm, geeft hij het verbruik van mn internet overal (sim usb-laptop) weer... vrij lastig ! iemand een idee om dit te verhelpen ?

2 reacties

Op mijn smartphone Samsung I1900 GSM heb ik de app " Proximus Hello" waar ik, tot voor kort de netverbinding kon aan/af zetten Deze oorspronkelijke "Proximus Hello" app werkt echter niet meer. In de nieuwe "Hello "-app van Belgacom is op/afzetten van communicatie niet voorzien. WiFi en telefonie werken wel.

Hoe terug internet activeren in 3G ?? = GROOT PROBLEEM

NB In Belgacom Center kon men geen verklaring geven. Het passende help telefoonnummer (6000 etc) is ALTIJD bezet.

John
Ik heb hetzelfde probleem als John. De knop 'verbindingen toestaan' lijkt geblokkeerd in de app.

Via het tablet forum staat dat je dit kan activeren via instellingen ==> draadloos en netwerken ==> mobiele netwerken, maar ook die optie is bij mij niet actief.


Wie weet hiervoor de oplossing ?


mvg

Reageer