Skip to main content
Op mijn eerste factuur van mjn telefoon+internet+tv pack zie ik dat de beloofde korting voor het "pack" niet werd afgetrokken. Zowel telefoon, internet als tv worden volledig aangerekend. Hoe komt dit?





Bovendien zie ik dat er kosten worden aangerekend om de decoder op te sturen! dat is het toppunt. ik had aan de telefoon gevraagd om een gratis installatie. Ze zeiden dan dat dit in mijn regio tot wel zes weken kon duren. dus stelde belgacom zelf voor om de decoder op te sturen en zelf aan te sluiten, waar ik op ingegaan ben. Nu rekent belgacom kosten aan voor deze verzending zonder dat dit aan de telefoon gemeld werd. Bovendien is het niet mogelijk dit bedrag op de factuur te betwisten.





Dit is geen goede start.



bel eens naar de klantendienst op de 0800 22 800 - normaal gezien zal alles vlot in orde gebracht worden



mvg


Beste Bart 16699,



Indien u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantendienst, mag u ook altijd via privé-bericht uw gegevens (naam , klantennr, contactnr) naar mij doorsturen.



Ik kijk dit dan na in onze systemen.





Met vriendelijke groeten,



Eva




Reageer