Ik ben vanuit telenet naar tuttimus overgestapt en heb een probleempje ervaren met de overdracht van het nummer van mijn vriendin.
Haar nummer werd overgeschakeld in het tuttimus pakket en ikzelf had een bijkomend mobilus + phone20 abonnement genomen.
Nu zie ik in myproximus enkel mijn nummer en niet dat van haar. Ook kan ze niet bellen of smsen, er komt telkens een melding dat er geen krediet beschikbaar is (hoewel we voor de optie 5gb mobiel + onbeperkt bellen + smsen waren gegaan) .
Als ik een #122# sms stuur met haar gsm komt de melding dat ze een pay en go+ gebruiker is, wat dus niet klopt.
Hoe kan dit worden opgelost?
Ook krijg ik volgend probleem bij de proximus tv App:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.