Skip to main content
Sinds vorig jaar september een belgacom pack genomen. Hierdoor was de telefoonoptie No Limit National Anytime nog maar 7 euro in plaats van de normale 20 euro. Na het eindelijk kunnen nakijken van mijn ouders hun telefoonrekening merkte ik op dat er al die maanden hun 20 euro werd aangerekent in plaats van de verwachte 7 euro.



Toen ik belgacom hierover contacteerde kreeg ik de opmerking dat ze maar maximum 3 maanden konden crediteren en dat ze mij een "commerciële geste" wilden verlenen van 60 (!) euro in plaats van de 156 euro die in de loop van dat jaar teveel werd betaald. Toen ik de helpdeskmedewerkster hierover aansprak werd ze bitsig en zei ze me dat dit het protocol was.



Zeer mooi om te zien dat belgacom een trouwe klant (15jaar+) zo een klantenservice verleent en dan nog de klant durft te verwijten !





klantennummer: 001337009

Beste yolam,



Ik heb uw vraag/klacht via dossiernr 13724697 aan de juiste dienst overgemaakt.



Zij zullen u hierover terug contacteren.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer