Beste,
Sinds deze morgen geraak ik niet meer op mijn Skynet Mail. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord niet juist is, terwijl ik nog steeds hetzelfde paswoord gebruik.
Als ik paswoordherstel kies, krijg ik deze melding: "We kunnen uw aanvraag niet verwerken omdat u deze functie niet hebt ingeschakeld op uw account".
Is het mogelijk dat mijn email geblokkeerd of gehackt is?
Hoe kan dit opgelost worden?
Via MyProximus kan ik wel nog mijn emails bewerken, maar dat is de "fxxxx@skynet.be". De mail die ik gebruik is een alias die ik destijds aangemaakt heb met mijn naam in.
Vriendelijke groeten, Tom Van Keer
Bladzijde 1 / 1
Er is momenteel een algemeen probleem met de skynet mailboxen. Wij zijn hiervan op de hoogte, dit wordt zo rap mogelijk opgelost
Dag Tom,
we ondervonden een server probleem, dit is intussen opgelost, waarvoor onze excuses.
Ondervind je momenteel nog problemen?
mvg sabine
we ondervonden een server probleem, dit is intussen opgelost, waarvoor onze excuses.
Ondervind je momenteel nog problemen?
mvg sabine
Sabine,
Alles is terug in orde 🙂 Ik heb geen problemen meer.
Bedankt.
Groeten, Tom
Alles is terug in orde 🙂 Ik heb geen problemen meer.
Bedankt.
Groeten, Tom
hi Tom,
Blij dat te horen,
nogmaals sorry voor het ongemak,
denk servers van de hitte zullen geweten hebben :)
sunn.jpg
mvg sabine
Blij dat te horen,
nogmaals sorry voor het ongemak,
denk servers van de hitte zullen geweten hebben :)
sunn.jpg
mvg sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.