Vraag

Verkeerd abonnement ingevoerd, juiste ondertekend

  • 23 December 2016
  • 0 reacties
  • 103 Bekeken

Op 7/09/2015 ondertekende ik een vernieuwing contract van easy+45 naar smart+65 24m,
Nu vandaag ga ik in een proximuswinkel op de meir in Antwerpen binnen om te vragen hoe het kan dat soms 137€moet betalen ,normaal 65+ BTW ,de bediende keek het na en wist mij te vertellen dat ik een contract had normaal van smart 65+, maar dat ze me laten betalen voor 75+ ,een contract dat hij hellemaal niet kende ,ik heb dan gebeld naar 6000 om 11u34 met eigen telefoon (0498/501704) om het probleem uit leggen,maar deze dame zei gewoon "daar kan ik niets aan doen"en dat had u vroeger moeten zien.
Ik moet wel zeggen naar klanten service via de telefoon TOP BEDANKT PROXIMUS !!!
Daar ben ik enorm mee geholpen.
Mvg,
Thomas

0 reacties

Geen reactie

Reageer