Beantwoord

Verhuizen naar nieuw adres

  • 12 October 2017
  • 4 reacties
  • 385 Bekeken

Binnenkort verhuizen wij naar een nieuw adres. De verhuis is reeds aangevraagd, maar al de producten van Proximus zijn op die nieuwe locatie beneden alle pijl. Het gaat hier om de Wiekevorstsesteenweg in Heist op den Berg.

De vaste lijn zou een snelheid van 4mbit hebben, in huis is er geen bereik van 4G of voice van de gsm.

Is er een mogelijkheid dat dit gebied onder handen wordt genomen door Proximus, zodat ze daar wel een goeie service kunnen garanderen? Anders gaan wij genoodzaakt zijn naar een andere provider te gaan. En dat is in mijn geval wel lastig, aangezien ik een mobiel plan van mijn werkgever heb.

Kan hier iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 18 October 2017, 21:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Op de Wiekevorstsesteenweg zie ik in in Googlemaps (Streetview 2013) twee Proximus bestaande KVD-kasten.
De eerste thv hnr 41, de tweede aan het begin van de straat (hoek Hulshoutsesteenweg).
Indien er naast de bestaande KVD-kasten reeds een extra ROP-kast staat mag u ervan uitgaan dat er in regel snel VDSL2 beschikbaar komt. Zoniet is't voor hun resterende ADSL's soms wachten op een van hun alternatieve technologieën zoals MPTCP (extra 4G-Modem) of FTTH.
Eens terplaatse gaan kijken geeft dikwijls meteen uitsluitsel.
Ik duim voor reeds zichtbare ROP-kasten?
technologieën zoals MPTCP (extra 4G-Modem) of FTTH

Zijn er nog maar weinig die in aanmerking komen .
en als hij zegt dat in huis is er geen bereik van 4G is wordt het nog moeilijker of zetten ze dan antennes buiten of andere oplossing dan ???
Reputatie 5
Badge +3
Is het mogelijk om een privebericht te sturen naar Het Proximus Team met daarin je klantenummer dan kunnen wij dat eens voor je nakijken. Een privebericht versturen kan via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Timothy. Er bestaat een MCE (Mobile Coverage Extender), maar deze kan enkel op een Proximus verbinding werken. Dus als er een modem via een andere verbinding staat (dat niet Proximus is), zal dit helaas niet lukken. Groeten, Charlotte.

Reageer